Rugpijn en buikpijn

Hoi iedereen,

Even een vraagje van een niet-zwangere. Ben net gestopt met de pil en nu in de 30ste dag van mijn cyclus. Sinds vorige week heb ik constant pijn in mijn rug (rechtse kant) en buik (ook rechtse kant) Zwanger ben ik niet, weet ik zeker maar wat is dit gevoel? Kan het de eisprong zijn of de voorbode van mijn menstruatie. Ik weet dat dit voor elke persoon anders is maar dat je lichaam zo een loopje met je neemt was ik al lang vergeten, heb de pil 10 jaar genomen namelijk! Klussen zit er bij mij nu niet in omdat de pijn echt wel hevig is. Wie herkent dit of had (heeft) ook zo'n last gehad als ie net stopte met de pil?
 
hoi!
ik ben ook net gestopt met de pil (mei) en heb een aantal dagen geleden mijn eerste ongi gehad na een eerste cyclus van 32 dagen. Ik mag wel zeggen dat ik ook veel last heb gehad van m'n rug, en vooral onderrug, en ook van krampen en steken in m'n buik. Ik denk dat dat gewoon daarbinnen allemaal zo hard z'n best aan 't doen is dat je het gewoon in je rug en buik...
Ik moet zeggen dat het nu, na m'n eerste keer ongesteld zijn geweest, het wel een pak beter gaat en voelt in m'n buik en rug. Hopelijk zal dit bij jou ook zo zijn!
liefs,
kaat
 
Terug
Bovenaan