rugpijn en buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje. Sinds zondag heb ik last van lage rugpijn en pijn in mijn onderbuik. Net alsof ik ongi moet worden.
Dit is voor mij de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil en ga er dus vanuit dat het met ontpillen te maken heeft.
Maar weet iemand of dat echt zo is?? Ik weet namelijk niet wat je dan allemaal kan voelen met ontpillen.

Ons lichaam houd ons elke maand in de maling. Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Nu nog heb ik klachten wat waarschijnlijk van m'n eisprong is maar ja, kan ook van de innesteling zijn....of een vroege ongi. Zo vervelend, je weet het gewoon niet. Maar omdat je ook buikklachten heb denk ik dat je ongi moet worden. En zoals we hier allemaal zeggen en eigelijk niet meer kunnen aanhoren.....

....wachten.....alleen maar afwachten en ben je overtijd...een test doen.

Succes en ik duim dat je snel zwanger bent.

Liefs,
dompy

Wachten wachten wachte...
Ja daar ben ik ook niet goed in. Het liefst hoop in natuurlijk dat het meteen raak is maar dat is niet reeël.
Ik had eigenlijk nog een vraag. Hoe snel na de bevruchting merk je wat aan je lichaam.
Zoals misselijkheid en pijnlijke borsten enzo?? Is dat een week of een paar dagen??

JA....dat is iets wat ik nou ook wil weten maar krijg er geen antwoord op. Van het weekend heb ik (als het goed is) mijn eisprong gehad en sinds zaterdag heb ik klachtjes....kan dat? Of kan dat pas na de innesteling....

WIE O WIE WEET DAT!!!

x
dompy

Ik heb ookal heel internet afgezocht naar het antwoord, maar overal is het anders.
Gelukkig kwam ik achter deze site.
Hier kan je tenminste alles delen met een ander.

X
Von

Terug
Bovenaan