rugpijn en krampen

A

Anoniem

Guest
Ik snap niets meer van mijn eigen lichaam ..

Van het weekend had ik ook opeens rugpijn maar was ook zo weer over en nu weer! Vanmorgen toen ik uit bed kwam merkte ik het nog niet echt maar zodra ik ging zitten op de bank wel .. Is gewoon zo een zeurderige pijn.

Gister had ik even last van krampjes en vanmorgen weer.

Ben nog steeds niet ongesteld ...

Zou het dan zo zijn? Durf gewoon geen test te doen bang dat die negatief uitslaat .. Vorige week al 1 gedaan en die was ook negatief terwijl ik toen al over tijd was.
Naar de huisarts ga ik neit want dat is zo een *Kwalitief Uitermate Teleurstellende* huisarts! Over 2 weken heb ik pas een nieuwe..

Wie o wie kan mij helpen? Wie herkent dit?

Rugpijn is iets afgenomen .. maar heb nu heel de tijd het gevoel dat ik ongesteld ben maar is elke keer niet zo!
Voel heel de tijd wat in mijn broekje .. Sorry voor de details maar is geen ongi?!

hoi maike, wanneer moest je ongi worden dan?
want begreep uit je verhaal dat je overtijd bent..
als je negatieve test al een week geleden is zal ik er nog maar 1 doen als je nog niet ongi bent,

want die krampjes heb ik ook en rugpijn, maar dat schijnt er bij te horen..

Liefs Iris

Klopt had al ongesteld moeten zijn .. De test van vorige week had ik gedaan omdat ik toen al over tijd was!

Heb jij daar ook last van dan? Aangezien je natuurlijk een klein hummeltje nu bij je draagt :)

Voor de rest merk ik niets .. Geen pijn in mijn borsten, niet misselijk geen moeheid of wat dan ook!

ik heb ook geen pijnlijke borsten hoor, ze zijn heeel vol en iets gevoeliger, ook die lage rugpijn heb ik heel af en toe, en die steekjes in me buik.. dus klinkt al emt al wel positief meid!! ik zal het erop wagen

Nou ik waag het erop .. Ga morgen een test halen zal nu niet meer gaan lukken aangezien ik om 15.00 op mijn werk moet zijn.

Alleen toch heb ik zo mijn twijfels .. Heel stom maar heb gewoon het gevoel dat de soldaatjes niet hun werk hebben gedaan. Alhoewel ik het wel tijd zal vinden na 8 rondes!

Je hoort het ..

Terug
Bovenaan