rugpijn en werken

Sinds twee weken heb ik erg veel last van rugpijn onder in mijn rug na het werken.(ik werk in een winkel) Zeker op de dagen dat ik full-time werk kan ik met moeite vooruit komen de laatste uurtjes. Vandaag maar een halve dag gewerkt maar nu ook last na een halve dag en ook een druk op mijn schaambot/been; een schrijnend gevoel. Heb wel een afspraak gemaakt bij de Cesar maar kan daar volgende week terecht. Zit nu echt in twijfel wat ik moet doen, gewoon werken en het voor lief nemen of is dat de boel forceren... Thuis blijven voelt voor m'n baas niet goed omdat ik de eerste weken ook al zo ziek was dat ik thuis moest blijven...........???? Wat zouden jullie doen; even de Cesar afwachten?
 
Ik heb ook door gewerkt met rugpijn. Maar zit nu thuis met de gevolgen. Uiteindelijk door mijn rug gegaan en kan nu alleen nog met veel pijn lopen.
Dus ik zeg luister naar je lichaam!! Je hebt een klein wondertje in je waar je ook om moet denken!
 
Inderdaad luisteren naar je lichaam.
Ik ben ook minder gaan werken,maar dan vanwege oververmoeidheid.Mijn baas was onwijs begripvol.
Werk nu maar 5 en half uur ipv 8,maar scheelt enorm.Ik wilde er ook niet aantoe geven,maar ben nu achteraf gezien blij dat ik het gedaan heb.
Het is tenslotte voor een goed doel,je kindje.
 
Ja, goed uitkijken met zoiets. Ben er zelf mee doorgelopen en heb daarna 8 weken thuisgezeten (na mijn vorige zwangerschap). Nu nog steeds is mijn rug een zwakke plek, zeker nu ik (pas) zwanger ben van de tweede, voel ik het weer. Ik zou inderdaad lekker wat minder lange dagen gaan maken. Het is lastig voor je baas misschien, maar zo gaat dat nou eenmaal. Sterkte!
 
Ik zat ook al heel snel in het begin van mijn zwangerschap thuis. Ik heb naar mijn lichaam geluisterd. Je baas kan bij het uwv een uitkering aanvragen speciaal voor vrouwen die in de ziektewet gaan vanwege hun zwangerschap. Het kost jouw niets want jouw loon wordt gewoon doorbetaald en het kost je baas niets omdat deze de schade vergoed krijgt via het uwv zo zit ik al bijna vanaf eind augustus thuis en ik ben nu 36,4 weken. dus ik zou als ik jouw was naar je lichaam luisteren voor je dadelijk niets meer kunt....... beterschap ermee en heel veel succes
 
Terug
Bovenaan