Gisteren voor het eerst naar de Fysio geweest, een bekkenfysiotherapeut. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb veel last van m'n onderrug, mijn bilspier verdrukt dan uiteindelijk mijn zenuw, waardoor ik met elke stap/zit/lig/sta-houding pijn heb, en uitschieters naar mijn benen. Dit had ik af en toe al jaren eerder, maar de laatste drie weken blijft het hardnekkig hangen. Bij de Fysio kreeg ik ademhalingsoefeningen, maar dit lijkt mij niets helpen. Verder moet ik goed letten op mijn houding ( wat ik al behoorlijk doe omdat ik vanuit mijn studie daar ook een hoop van geleerd heb), en ik moet me Ontspannen.
Ik ga volgende week maar een keertje naar een manueel therapeut, een bekende van mij. Dat heeft me eerder al veel geholpen, dus hoop nu ook. De Fysio zei ook dat mijn klachten niet perse voortkomen vanuit de zwangerschap. Dat zou ook erg vroeg zijn met 12 wk.
Hebben jullie ervaring met ademhalingsoefeningen ter verlichting van rugklachten?
Ik ga volgende week maar een keertje naar een manueel therapeut, een bekende van mij. Dat heeft me eerder al veel geholpen, dus hoop nu ook. De Fysio zei ook dat mijn klachten niet perse voortkomen vanuit de zwangerschap. Dat zou ook erg vroeg zijn met 12 wk.
Hebben jullie ervaring met ademhalingsoefeningen ter verlichting van rugklachten?