Rugpijn in week 1?

een vriendin van mij heeft sinds een week vreselijke (lage) rugpijn en erg last van haar borsten, die pijnlijk en gezwollen aanvoelen. Ze moet deze week pas ongesteld worden dus kan nog geen zwangerschapstest doen.
Heeft iemand hier ervaring mee, dat je heel vroeg in de zwangerschap, voor je over tijd was, al dit soort klachten had? Ze probeert al een tijdje zwanger te worden en ik ben het al, dus we zitten allebei te hopen!

groetjes, Ellen
 
Met deze klachten kan je twee kanten op... Maar ik zou gewoon een zwangerschapstest doen. Bij mij sloeg die test al een paar dagen voor de verwachte ongesteldheid positief uit. Als dit zwangerschapsverschijnselen zijn, zou die test best wel eens al kunnen werken! Aan de andere kant... kan je natuurlijk ook nog gewoon even wachten, als hij wel negatief uitslaat, moet je over een paar dagen nog een test doen (bij uitblijvende menstruatie natuurlijk) en de testen zijn niet goedkoop!

Ik hoop voor je vriendin dat het snel "raak" is! Heel veel succes! En jij natuurlijk veel geluk met je zwangerschap!
 
Wat jammer voor haar! Het zou toch mooi zijn als je gelijk zwanger zou kunnen raken, zodra je het wilt nietwaar? Maarja, goede hoop houden maar!
Ik hoop dat jullie nu alleen maar meer naar elkaar toe trekken, je hoort zo vaak verhalen van vriendschappen die mislopen omdat de ene wel en de andere nog niet zwanger is.... Probeer voor zover mogelijk maar even rekening te houden met haar gevoelens, het is niet niks om weer eens ongesteld geworden te zijn......
Geniet wel van jouw zwangerschap hoor!
 
Terug
Bovenaan