rugpijn lijkt op...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben net 5 weken zwanger maar ik heb nu al 2 dagen last van lage rugpijn die lijkt op de rugpijn die je hebt als je ongesteld moet worden. Is dit normaal? Ik maak me een klein beetje zorgen...

groetjes,
Bien

He Bientje,

Geen idee eigenlijk of het normaal is die lage rugpijn. Zelf heb ik het ook gehad. IK moet zeggen dat ik er vanuit gegaan ben dat het met de innesteling te maken had. Tenminste daar hadden veel het over op het forum.

Als je je echt zorgen maakt, gewoon je verloskundige bellen, die kan je vast gerust stellen

Carina

Hoi bientje,

ik heb het ook gehad, en maakte me ook een beetje zorgen, maar dat is nergens voor nodig hoor, ik heb toen ook naar mn vk gebeld en die stelde me gerust dat het er bij hoorde, en dat iedereen andere klachten heeft, dus ik zou zeggen, geniet van je zwangerschap, moeilijk in de eerste weken want je maakt je best druk, deed ik ook, maar echt geniet ervan, het is zo mooi!!!

groetjes daan 16weken

Heb ik ook gehad tussen de 6 en 12 weken.
Hoort er gewoon bij!

Dank je wel voor jullie reacties. Het stelt me gerust te lezen dat meer meiden hier last van hebben (gehad). Begin mei ga ik naar de VK dus dan zal ik het nog een keer noemen maar ik denk dat dit er gewoon bij hoort.

Groetjes Bien

Hoi Bientje,

De rugpijn is echt één van de "offers" die je moet brengen voor de zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er in het begin heel veel last van gehad en daar kwam ook nog veel bandenpijn bij (in je liezen ongeveer).   Je kan je er  flink onzeker door voelen, maar het heeft echt niks te betekenen!

Fijne zwangerschap gewenst!

MamavanLucas  

Terug
Bovenaan