Rugpijn na de ruggenprik

Hii mamas!

Ik heb bij mijn 2e bevalling eemruggenprik gekregen, deze is 2x verkeerd gezet geworden. Erna werkte hij nog niet maar een 3e keer gingen ze niet prikken. Ik heb 2 weken lang niks kunnen aanraken met mijn rug. Niet de bankleuning of het bed. Na 3 maanden kon niet staan, lopen, zitten of voor mijn kinderen zorgen. Nu anderhalf jaar verder heb ik nog altijd pijn. Minder dat wel, ik werk weer een beetje, kan weer een beetje huishouden doen. Maar lang staan of lopen dat gaat niet. Ik heb 24/7 pijn. Ik ben bij de osteopaad geweest, Loop nog altijd bij de fisio, dokters kunnen niks vinden en in het ziekenhuis ook niet. Voorheen leek de pijn met kleine beetjes af te nemen. Maar nu heb ik het idee dat dit voor altijd blijft deze pijn.

Ik hoop het niet, maar zijn er vrouwen die dit herkennen? Hebben jullie er iets aan/tegen kunnen doen? Word het minder? Gaat het weg? Of heb ik dikke vette pech en blijf ik er mee zitten?

Geen idee, maar voor langdurige pijn, kan je een doorverwijzing krijgen naar een pijnkliniek. Let op dat veel pijnstillers je maag kunnen beschadigingen.

Accupunctuur valt niet onder westerse medische wetenschap, maar schijnt wel echt te werken. Dat zou je misschien nog kunnen proberen.

Terug
Bovenaan