Rugpijn na ruggenprik

<p>Hi allemaal. </p><p>Ik heb toch wel een redelijk probleem en ik vraag mij af of meerdere mensen die hebben gehoord/meegemaakt. </p><p>Aankomende zondag ben ik 6 weken geleden bevallen. Ik heb een ruggenprik gehad tijdens mijn bevalling, die helaas niet werkte omdat ik al teveel ontsluiting had. </p><p>Maar nu lijkt het echt alsof ik blijvende rugpijn heb, op de plek waar de prik gezet is. Ik heb constante pijn, en als ik teveel heb gedaan of een verkeerde houding heb gehad, wordt de pijn nòg erger. Het is vandaag zelfs zo erg dat ik ibuprofen en paracetamol heb genomen. Ik slik bijna nooit pijnstilling, maar ik ga echt kapot. </p><p>Heeft iemand dit wel eens eerder gehoord of meegemaakt? Zoja, hoelang duurde het voordat het over was? (Als het überhaupt nog over gaat..) </p><p>Moet er wel bij zeggen dat ik al vanaf mijn 8e zwangerschapsweek last van mn bekken had. Maar deze pijn zit hoger en heb ik echt sinds de bevalling. </p><p>Help me out!?</p>

Wat naar dat je nog en zo veel rugpijn hebt na de ruggenprik! Zelf deel ik deze ervaring niet, maar ik zou je willen adviseren contact op te nemen met je verloskundige(praktijk). Na 6 weken is ook het eindgesprek toch of heb je deze al gehad? Is gebruikelijk om na die tijd nog eens na te praten over de bevalling en wordt dan zo gepland met jouw eigen verloskundige mits je er behoefte aan hebt. Je zou het haar zeker kunnen vragen. 

Ik heb het ook gehad na de bevalling maar ervaarde het niet zo erg belastend. Ik voelde het wel maar zat mij verder niet in de weg. Zou toch even idd contact opnemen met je verloskundige!

Thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu dinsdag een afspraak staan bij de huisarts. Wilde de verloskundige bellen, maar die was niet meer bereikbaar. Alleen via de mobiel (diensttelefoon). Of vinden jullie dat ik daar naartoe kan bellen? Vind dat een beetje lastig.. Het is niet echt spoed, maar ik wil het wel graag weten. 

Terug
Bovenaan