Rugpijn, rugweeen?

Meiden,

Al twee keer eerder ben ik bevallen, maar ik kan mij niets meer herinneren van het "voorwerk". Nu lig ik de laatste nachten steeds wakker. Soms 1,5 uur en ik maar draaien. Soms heb ik harde buiken, maar vooral bij het draaien heb ik rugpijn. Flinke steken. Ik ben erg goed bekend met de rugweeen. Kunnen dit voorweeen zijn? Ik heb geen idee, iemand?

Groetjes Annemieke

hey
ook ik heb laatst een complete dag last gehad ervan herkende ze nog van de oudsteVolgens mij kunnen kunnen het zeker wel voorweeen zijn! Hier heeft het in ieder geval effect gead want de baby lag de controle erna vast in de bekken

De regelmaat is weg, maar de krampen blijven terugkomen. De VK dacht dat ik misschien blaasontsteking heb, omdat de pijn bij mijn nieren zit. Morgen urine naar de huisarts brengen voor controle. Onder controle dus...

Ik ben al sinds de 20e week met potjes urine naar de huisarts gestuurd om te testen allemaal negatief. Op een gegeven moment ben ik ze (toen ik nog werkte) zelf maar gaan testen ook allemaal negatief. De laatste keer dacht ik bekijk het maar, dat heb ik ook gezegd. (frustratie hier :))

Je hebt tijdens de zwangerschap wel meer kans op blaasontsteking. Maar volgens mij voel je dat wel, kleine beetjes plassen, branderig gevoel pijn in je onderbuik. Bij een ontsteking in de nieren klap je echt dubbel van de pijn en bij ontsteking heb je meestal ook koorts.

Terug
Bovenaan