rugpijn

hallo allemaal!
ik heb al een aantal aanwijzingen gekregen van moeder natuur dat het misschien raak is: ovulatiekrampen gehad (dag ervoor lekker 'geklust') en enkele dagen erna innestelingsbloeding (?). Sinds gisteren heb ik nogal hevige pijn in m'n onderrug... zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Heeft hier nog iemand last van nu of ooit gehad?
groetjes, kaat & superveel succes een iedereen die aant proberen is!!
 
Details!! Wanneer was je eisprong, hoeveel dagen erna die lichte bloeding en sinds wanneer die rug? Het zou toch wel erg leuk zijn als we straks op 8 juni allemaal blij zijn!! Of anders gezellig met z'n allen depri. Hebben we in ieder geval ook wat aan mekaar :)
 
do. 20 mei geklust, za. 22 mei ovulatiekrampen gehad (dus waarschijnlijk vr. 21 mei eisprong geweest), ma. 24 tot gisteren heel lichte bloeding (eerder bruinig gedoe) en sinds gisterennamiddag lage rugpijn... wat denk je???? en hoe zit het bij jou????
 
Ooooh Kaat, ik wou dat ik het wist. Ik heb 24 mei m'n eisprong gevoeld, avond ervoor geklust (eigenlijk bijna elke avond :)) dus als m'n theorie opgaat, had ik ook al iets van een bloeding moeten hebben. Maaaaaaaar heb nog steeds last van m'n buik. Alsof ik ongesteld moet worden. En dat gevoel van het is raak, moe, maar ik heb dan ook heel slecht geslapen vannacht. Het kan van alles zijn. Maar mijn NOD is rond de 8e.
 
maar niet iedereen heeft een bloeding hoor... dat is absoluut geen vereiste om zwanger te kunnen zijn!
wat denk je van mijn data... zou het kunnen dat het raak is?
ik las in een berichtje dat je dertig bent, ik ben 28... :)
groetjes
 
Het lijkt er echt heel erg op. Maar ja, je leest ook veel berichten van meiden die ook heel sterk dat gevoel hadden en dat het dan toch niet zo bleek te zijn. Daarom durf ik ook voor mezelf niet zo toe te geven aan dat gevoel. Ik moest net toevallig naar de ha voor iets anders en dacht: misschien zegt ie wel van ik zal even snel naar je bloed kijken en dan kan ik het je zo vertellen Hahaha, dus niet (kan natuurlijk ook niet). Maar zou je eigen vrouwelijke instinct je zo in de maling nemen?? Ik hoop het niet Kaat!!
 
Zelf heb ik sinds 3 dagen ook erg rugpijn en ben ook misselijk. Normaal heb ik voor m'n ongi nooit zo'n pijn in m'n rug. Ik heb maandag 31 mei mijn NOD dag en ben erg benieuwd of die rugpijn inderdaad een teken is. Zelf heb ik heel sterk het gevoel dat het raak is, ik voel me zo anders dan normaal.
Leuk om te lezen dat jullie ook van die onzekere gevoelens hebben.
Veel succes, groetjes Nienke
 
Terug
Bovenaan