Rugpijn

Hoi meiden

Ik ben nu 11 weken en 4 dagen enorm spannend bijna 12weken Ik heb alleen ontzettende pijn in me rug in het midden tussen me schouderbladen zijn er meer meiden die dit hebben. Nu hoorde ik dat ze bij de prenetal een speciale band ervoor hebben dat noemen ze een jonny ofzo!!! Heeft een van jullie hier ervaring mee.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Liz
 
Hoi Liz,

Ik ben nu 6 maanden en heb er nog steeds last van helaas.
Loop sindsdien bij een fysiotherapeut.
Weet nu inmiddels dat het erger wordt
als ik te druk ben geweest of slecht heb geslapen.
Normaal ben ik een bezige bij en vind iets niet snel teveel, maar m'n rug geeft wel een waarschuwing.

Misschien is het bij bijna 12 weken wat vroeg, maar vergis je niet wat er nu allemaal met je lichaam gebeurd!
 
hoi liz
ik loop ook bij de fysio maar loop daar al van voor dat ik zwanger was voor mijn rug en nu is het dus alleen maar erger geworden, maar mijn fysio zegt dat ik wel als ik een lange dag moet werken zo'n band aan kan doen maar het liefste niet te veel omdat je moet proberen het zelf op te vangen met je spieren(recht lopen buik inhouden enz.)bij mij werd het na de eerste drie maanden trouwens iets minder ik zou in ieder geval eerst even naar de fysio gaan als je meteen aan zo'n band begint kan je zelf op den duur niks meer opvangen en verslappen je spieren alleen maar meer maar ik ben geen expert
groetjes vero
 
Terug
Bovenaan