rugpijn

Hoiiiii
Ik heb een vraagje , ik heb woensdag een positieve zt gedaan en nu ben ik erg onzeker of het wel waar is , ik ben nu 1 dag overtijd (dus de test te vroeg gedaan) en heb rugpijn en wat buikpijn net of ik ongesteld moet worden is dit normaal?
Ik heb hier al 3 dagen last van .
Liefs Tinus
p.s. kan zo'n test het ook bij het verkeerde eind hebben?
 
Hoi Tinus,

Ik heb getest exact 4 weken na mijn laatste menstruatie. Ik was dus ook nog niet overtijd. Ik ben nu inmiddels bijna 37 weken zwanger.

Had in het begin veel last van menstruatie pijn. Dit komt doordat je baarmoeder gaat groeien.

Het komt volgens mij zelden voor dat je eerst een positieve test heb en daarna een negatieve. Andersom wel, dan is het hormoon nog niet voldoende aanwezig. Maar nu is aangetoond dat je het HCG hormoon hebt.

Het is in het begin erg onwerkelijk. Bij mij ging het pas echt "leven" toen ik op de echo ons kindje had gezien.

Geniet er maar lekker van!!!!!

Sylvie
 
Gefeliciteerd! Je bent zwanger!
Een positieve test is altijd echt positief (alleen als je medicijnen gebruikt om zwanger te worden, kun je een vals positieve test krijgen, omdat in sommige van die medicijnen hcg verwerkt is, maar ik neem aan dat je dat had geweten als je die medicijnen zou gebruiken) dus... :)
Die klachten die zo lijken op een ongi, horen erbij, kunnen nog wel een paar weken aanhouden.
 
Terug
Bovenaan