rugpijn

Hallo ben nu 34 weken zwanger en lees veel over lage rugpijnen maar zijn er ook zwangeren die bovinin de rug last hebben zo rond de schouderbladen ?? Heb zelf voornamelijk de hele bovenkant van mijn rug pijn . Is dit wel normaal en heeft dat ook met de dikke buik te maken of komt dat van wat anders??? Alvast bedankt !!
Groetjes Miranda
 
Hoi Miranda;
ik zit met precies hetzelfde. Ikzelf ben 29 weken zwanger, en toen ik op de zwangerschapsgym zei dat ik last had van rugpijn, zei de 'leidster'; oh ja; onderin he? Nee dus! Ik heb inderdaad ook last juist rondom mijn schouderbladen. Toch denk ik dat het veel met je houding te maken heeft; als ik in een bepaalde stoel zit, of aardappels schil met een kromme rug, krijg ik gegarandeerd last. Ik heb nu ook last, en dat is een beetje vroeg op de dag; meestal is het pas tegen de avond dat ik last krijg.
ik denk altijd maar zo; als dit alles is...? dan valt het toch nog wel mee!
groetjes en succes!
 
Yep. Bovenin de rug pijn kan ook hoor! Volgens mij heeft het ook veel met je houding te maken. Dus goed rechtop lopen, schouders recht, recht zitten enzo. Daar kun je het (deels) meer voorkomen. Succes!
 
Terug
Bovenaan