Rugpijn???

Hallo meiden,

Sinds een klein weekje heb ik last van rugpijn. Niet een beetje maar echt heel erg. Het schiet er als het ware in. Niet altijd maar nu wel vaker. Zeker wanneer ik wil opstaan, bij het lopen, bukken enzo. Kan soms van de pijn mijn been niet optillen.

Hebben jullie dit ook???

Ik heb zitten neuzen op internet en het kan BekkenInstabiliteit zijn.... Ik hoop het niet maar ik vrees het van wel. Ben nu bijna 12 weken dus nog een hele tijd tegaan....

Over 1 ½ week heb ik een afspraak met de gyn en ga het dan ff aangeven want dit is niet zo leuk.

Groetjes Ester

hoihoi

ik heb ook heel veel last van mijn rug net boven mijn stuitje , ben er al mee naar de huisarts geweest en zij vertelde mij dus dat je niet gelijk van BI moet uitgaan

zo vroeg in je zwangerschap heeft je gestel nog niet zoveel te lijden

en ligt het vaak aan de manier waarop je bukt tilt zit ligt , noem maar op omdat je hormonen de boel n beetje weker maken voor de bevalling is het gevoeliger maar ...

Als je begint om daar op te letten gaat het vaak na een tijdje beter

Hey hey,

Ook ik heb al een paar dagen erg last van mijn rug. Afgelopen vrijdag was ik best druk geweest met werken. en toen ik thuis kwam en even ben gaan liggen kon ik later de bank niet meer afkomen ik had zo'n pijn! Trok echt helemaal door in mijn benen. Ben toen met hulp vanmijn vriend naar de douche gewachteld en heb toen een hele tijd onder en warme douche gestaan dit verlichte de pijn wel een beetje.
Ik heb net de VK gebeld en die vertelde mij dat je het warm moet houden en rustig aan moet doen.Zij dacht aan zwangerschaps ischias.  Als het aan houd naar de huisarts. Die kan daar beter naar kijken. Dus ik kijk het nog even aan en anders ga ik daar van de week even heen.

Sterkte met de pijn!

Ik heb er ook last van, al een aantal weken. Echt super vervelend. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik er ook last van.
Al je gewrichten worden/zijn nu week door je bevalling.
Ik moet straks waarschijnlijk ook naar fisio.
Heb nog wel een tip voor het uit bed komen:
eerst je benen naast het bed slingeren en dan met je armen omhoog drukken.

Moet ik nu ook doen van de vk.

Sterkte allemaal!!

Groetjes sylvia
13w6d

Hallo

bedankt voor jullie reacties. BIj mij wisselt het nu heel erg. Ik merk dat als ik op de bank ga liggen het erger gaat worden en op bed wordt het minder. In ik zit (ja ook nu met 25 graden) met een kruik in mijn rug..... Soms kan ik echt niet lopen enzo. Dinsdag zie ik de gyn weer en dan vraag ik het ff

Ester

Terug
Bovenaan