Rugpijn

Hallo,

Zijn er hier meiden die ook kampen met rugklachten?
Ik ben nu 27 weken zwanger en ik werk al halve dagen. Dit is by the way ons eerste kindje.

Groetjes,
Jelma

Hier rug en bekkenklachten. Werk normaal 2 dagen in de week en nu dus 2 halve dagen.
Soms is de pijn zo heftig dat ik niet meer van de bank af kan komen.

En het lullige is. Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap last van mijn bekken. Dus dit keer vroeg naar fisio en het ging heel goed. Totdat ik van de trap afviel en alles kneusde. Het geneest nu niet omdat alles al week wordt voor de bevalling, dus het kan nu niet genezen. Fisio doet haar best alles soepel te houden, meer kan ik niet doen.
JA rust houden, ik doe mijn best maar het is zooo frustrerend. Ik wil zo veel, heb nog zoveel nodig, maar kan niet zomaar alles doen. Ik moet echt plannen.

Heel veel sterkte en luister goed naar je lichaam. Een vriendin van me deed dat niet tijdens eerste zwangerschap, ze ging door. Met gevolg dat heel haar baarmoeder verzakt is. Dus luister goed naar je lichaam.

Liefs

Hoi,

Ook ik ben (bijna) 27 weken zwanger van ons eerste kindje en heb ook rugklachten. Heb al klachten vanaf week 20. Toen ben ik naar de fysio gegaan. Het zit allemaal vast. Nu weer 'gekraakt' maar heb nog altijd pijn. Ook mijn bekken zijn wat gaan opspelen de laatste weken.
Als ik opsta voel ik me net een oud vrouwtje... :)

Ik heb advies gekregen gewoon te blijven bewegen. Waarschijnlijk is het door de hormonen allemaal gaan opspelen. Hiervoor had ik helemaal geen last.
Gelukkig is het geen bekkeninstabiliteit bij mij.

Groetjes Happy82

Ik ben bijna 28 weken zwanger en heb ook last van rugklachten, had hier al last van voor dat ik zwanger was, loop hiervoor ook bij de fysio en dit is erg prettig, ze maseerd het wekelijks los, dan is dit goed vol te houden, werk ook sinds 4 weken halve dagen, ik werk in de zorg.

Goh, ik vond het eerst ontzettend moeilijk om met mijn werkgever hierover te praten. Je wilt je natuurlijk ook gewoon inzetten voor je werk, maar ik moest van 40 uur echt terug naar 20 uur. Dat was een enorme stap. Maar ik voel me een stuk beter en in mijn hoofd is het ook een stuk rustiger. Ik heb nu ook weer eens tijd andere dingen.

Echt veel beter zo!
Kan ik ook nog meer genieten van de zwangerschap!

Goh, ik vond het eerst ontzettend moeilijk om met mijn werkgever hierover te praten. Je wilt je natuurlijk ook gewoon inzetten voor je werk, maar ik moest van 40 uur echt terug naar 20 uur. Dat was een enorme stap. Maar ik voel me een stuk beter en in mijn hoofd is het ook een stuk rustiger. Ik heb nu ook weer eens tijd andere dingen.

Echt veel beter zo!

Echt veel beter zo!

Hoi

Ik ben 30 weken zwanger en heb al een hele tijd last van rugklachten maar heeft te maken met mijn isschias.
Het beste is rust maar goed dat weet iedereen is niet altijd makkelijk.

Terug
Bovenaan