Rugpijn!

Pff, jeetje begin nu de zwaartekracht echt te voelen, heb vandaag grote boodschappen gedaan voor de kerst (2x een volle kar) toen thuis nog alles eruit laden en opruimen, kon bijna niet meer bewegen!
Merk nu toch echt wel verschil met de eerdere keren, het wordt echt zwaarder!
Ook heeft deze kleine er echt een hekel aan als ik buk, dan krijg ik echt direct flinke trappen, probeer zoveel mogelijk door mn knieen te gaan maar dat is ook zo raar,,haha
Hoe gaat dat bij jullie?
Groetjes

Heej,

Ik heb sowieso altijd rugklachten, heb een wipless inmijn onderrug en mijn onderste 2 werfels zijn verschoven.. Moet eerlijk bekennen dat ik het zwaarder had verwacht nu. maar ik heb niet meer last dan anders.. merk het idd wel met grote boodschappen en met poetsen... en aangezien mijn nesteldrang redelijk op dreef is... is dat wel lastig...

Gelukkig voel ik me qua rug dus verder prima, en tillen vanuit mijn benen deed ik sinds het ongeluk al om mijn rug niet te belasten...

Wel grappig dat je kleintje dat niet leuk vind! van de mijne heb ik daarbij geen last... :D

O minder,en volgens mij mocht je man ook niet te zwaar tillen toch?? Dus echt rustig aan doen kan je niet! Misschien kan je zoontje van 10 (zo oud is hij laats geworden toch?) je wat meer meehelpen!!

Groetjes Anne

Jakkes rugpijn
Ik heb er ook last van, maar ook veel van
mijn bekken. Ik kan niet veel meer tillen. Lastig met m'n werk. Werk nu dan ook niet meer op m'n eigen plek, maar met grotere kinderen.

Sterkte!

Wat balen joh...........maar vergeet niet je hebt er wel "al" 3 rondlopen die allemaal op hun manier aandacht vragen enz.
Ik heb net zo goed als kwaad dat het ging de kerstboodschappen gehaald.......MAAR............heb ze lekker in de auto laten staan. Straks als mijn manneke thuis komt haalt hij ze naar binnen en ruimt tie ze voor me op.
Ik heb alleen de diepvries er wel uitgehaald.
Tja weet je we moeten allemaal nog tussen de 9 en 12 weken gemiddeld dus lopen al aardig op het laatst de ballast word ook gewoon zwaarder.
Wat ik wel heel lief vind is dat mijn kleine moppie van 3 zegt kom maar mama ik ga jou helpen en dan ook echt de dingen die laag op de grond staan in de winkel mee in de kar zet enz.
Ze helpt op haar manier echt heel goed mee zo lief.

Let goed op jezelf.

liefs louise

Hoi,
Ja mijn jongste heeft gister ook alle spullen helpen opruimen, hij heeft alle producten die naar de keuken moesten voor me weg gebracht, zo schattig!
Mijn man mag ook nog steeds niet teveel tillen en aangezien hij alweer aan het werk is wil ik hem ook niet extra belasten!
@anne, dat probeer ik wel ja, maar helaas is hij niet echt geinteresseerd in het huishouden en ik heb natuurlijk voor alles een vast systeem,,haha, heb hem wel weer de tafel laten dekken en na het stofzuigen boven heb ik hem de stekker eruit laten halen en de stang naar beneden laten brengen (scheelt weer een ritje) Ook de was naar boven brengen gaat goed, hij legt het dan op de bedden en dan kan ik het opruimen in de kasten.
Vanmiddag had ik hier 6kids rondlopen, woensdagmiddag hé,, pff was blij dat alles weer naar huis was!
Morgen naar de gyneacoloog, maar ja weet al wat die zegt; rustig aan doen,, jah duh
Nog 10weekjes volhouden ;-) En eigenlijk mag ik ook niet klagen, dan maar een wat minder opgeruimd huis, dat overleven we ook wel,,haha
Jullie ook allemaal succes en rustig aan ;-)
Groetjes..

ik had al voor de zwangerschap veel rugpijn heb een kleine afwijking in de onderrug scoliose word dat genoemd..

nu ik ook nog bekken instabiliteit heb mag ik niet eens er aan denken om zwaar te tillen..
de klachten van het niet mogen bukken van de kleine ken ik als ik het doe (wat al bijna niet kan door de buik haha) dan krijg ik een flinke "rot" schop of in me onderbuik of tegen me ribben aan..
maar goed mag van de kleine niet eens tegen het aanrecht leunen :S

Terug
Bovenaan