Rugpijn

Poeh hé, ik heb al vanaf de bevalling zoveel last van mijn rug, benen, knieen ik wordt er gewoon kriegel van, en zo stijf in de ochtend, de gyn zei dat dat van de bevalling komt omdat die zo extreem was en dat dat tijd nodig had maar zit nu op bijna 3mnd en voel geen verbetering.
Ik gebruik nog steeds de draagzak bijna niet en boodschapen doen of de kinderen tillen is gewoon drama net als stofzuigen en dweilen.
Ik voel me echt een oud dametje maar wordt deze week 29, dus dat klopt toch niet helemaal ;-((
Buikspieroefeningen staan al een aantal weken op de planning, maar dat is gewoon te zwaar voor mn rug en zonder raak ik die blubberbuik ook niet kwijt!
Sorry voor mn geklaag
MJ

Hai
Ik heb ook heel erg last van m'n rug. Ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dat het m'n si gewricht is. heeft rust nodig. Morgen moet ik naar de fysio.
Vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest omdat i'm niet hele dagen kan werken.

Maat erg vervelend, vooral met 4 kids!
Hoop voor je dat t snel minder wordt!

hier ook rugpijn.. en last tussen de schouderbladen. ik dacht dat het spierpijn was. maar dan houd die wel lang aan +- 4 weken nu.

Miss idd ff langs de fysio.. succes en rustig aan.... (das lastig met 4 kleintjes)

HOLA MJ.
Hier is precies hetzelfde.
Ik kan heel bijna doen ik voel me ellende en gisteren flink gehuilt omdat ik kan niet op pad met mijn kleine.
Ik volg fisi sinds mijn bevalling en pufff dat help niets hoor!!.

Ik weet ook niets meer,ik heb geen zien en woord elke dag boos.:(
DUS IK WEET HEEL GOED HOE JE VOELT!

Hoi mj,

Zou ook even langs de fysio gaan!
En was laatst met Joël bij de osteopaat en daar kan je ook terecht voor klachten na je bevalling,
misschien daar eens informeren?

Beterschap en sterkte ermee,
want rugpijn is zoiets vreselijks irritant,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan