Rugpijn...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Na even gelopen te hebben of een dagje werken .. LEES ochtend.. heb ik gigantisch pijn in mijn onderrug...dit heb ik al sinds een week ofzo... Nou heb ik wel steeds negatieve ovulatietesten.. Verder niet echt kwaaltjes van zwangerschap... Ja wel vaak he-le-maal versleten thuiskomen... en gewoon geen fut hebben om nog wat in huis te doen...

Zijn dit de beginnerskwaaltjes die onschuldig lijken...of stel ik me nu gewoon aan en ben ik te druk en heb ik daarom pijn mijn rug en ben ik daarom gewoon moe..??

Hoorde ook van een vriendin dat ovulatietesten allemaal rommel is..maarja ik dacht probeer het toch..

Hoop dat jullie me wat moed in kunnen praten..net weer een negatieve ovulatietest gehad..Pffffffffff!!!

Groetjes FiefeR

je hebt nu ook spanning van wel niet wel niet en dat kan natuurlijk uiten in lichamelijk ongemak, dat heb ik namelijk zelf ook en ik ga nu sinds een aantal weken naar de shiatsu therapeut en ik merk dat het helpt.

Ik snap dat je graag een beeb wil (wij allemaal) maar het nadeel van een vrouwenlichaam en geest is dat het ons veel voor de gek houdt.
Ik ben moe, pijn in mijn onderbuik en veel hoofdpijn en moet veel plassen, maar ik ben nu nog niet zwanger want mijn ei moet nog komen volgende week.

Dus neem je tijd als je het niet zeker weet gooi er nog een test tegenaan of ga naar de ha, maar maak jezelf niet """gek""

Succes en voor de zekerheid nog een knuffel

Hoi ik ben rug patient en had tussen altijd een toenemende pijn rondom mijn eisprong en menstruatie. Als ik ging menstrueren werd dit weer minder. Nu zwanger en toen werd het ook minder. Geen verschil qua klachten bij wel of niet zwanger zijn.

Ps ik ben zwanger geworden, door ovulatietesten te gebruiken. Kon goed mikken zeg maar.

Je moet het zelf gebruiken, en als jij dat prettig vind, moet je niet naar je vriendin luisteren. Naar je eigen lijf luisteren

x yvonne

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reacties! (beetje irritant dat je geen mail krijgt als er iemand reageert..maargoed..) Ik had vandaag niet zo heel veel last van mijn rug, gewoon rustiger gewerkt.. En denk dat je gelijk hebt Marja P. wel niet wel niet.. da's ook niet goed..! Hoop in september even ertussen uit te kunnen met mijn vriend en dat het dan wel 'raak' is.... Of we wegkunnen is n 2e..want hij heeft in februari een auto-ongeluk gehad waar hij nu nog steeds herstellende van is.. (ook nog een beetje stress daarvan natuurlijk..pff..)

x FiefeR

Terug
Bovenaan