Rugpijn

J3nny23

New member
Hey dames!

Hoeist met jullie?
Hier sinds aantal dagen vreselijk last van het bekken met name links.
Het voelt net of zit er iemand telkens met een mes in te steken.
Vandaag daarom de bekkenfysio gebeld had een afspraak voor vrijdag maar wou niet meer zolang doorlopen met zo'n pijn.
Gelukkig kon ik vannemiddag metaan terecht en heb vrij pijnlijke massage gehad.
Maar moet zeggen dat de pijn nu iets dragelijker is.
Moet wel rustig aan doen en proberen de dingen waarbij ik moet tillen etc. uit handen te geven.
Maar vind dat zo moeilijk om hulp te vragen ik doe de dingen liever zelf... hoe is dat met jullie?

Ben donderdag 36 weken en heb dan ook de liggingsecho mijn moeder gaat mee want manlief moet deze week in de kost van zijn baas en komt vrijdag thuis.
Hoop dat de kleine man beetje goed ligt en het liefst natuurlijk is ingedaald.
Ben erg benieuwd wanneer de kleine man zich meld ben zo nieuwschierig hoe hij eruit ziet!
Maar dat zal iedereen hier wel hebben haha.

Heb wel erg veel zin in morgen dan komt ons nieuwe bed heb er al 6 weken met smart op zitten wachten want ik lig me een breuk op ons oude bed.
Vannacht dus nachtje met matras op de grond en dan morgen eindelijk beter liggen!
Manlief wil alleen niet dat ik het nieuwe matras lig ivm met vliezen breken.
We hebben van die mline matrassen besteld dus moet jammer genoeg eerst op dubbel matras slapen dus kan niet optimaal genieten maar het zal altijd beter liggen dan ons oude bed! haha...
Wat doen jullie om je matras te beschermen, volgens mijn vk breekt bij ong 10 procent de vliezen op bed, heb wel een stuk plastic in het kraampakket zitten maar dat lijkt me vreselijk met slapen erg zweten en knisperen als je je omdraait.
En kan geen andere matrashoes vinden aangezien ons bed 210 lang is...
Zo een heel verhaal haha...

Liefs Jenny
 
Fun dat je een nieuw bed krijgt! Ik had een gewoon overtrek, dan dat plastic ding uit t kraampakket. Daar bovenop een dik badlaken, dan weer een hoes. Was 2x uitgerekend in de zomer en geen last gehad van zweten.

Groetjes,
Yoy, april 2013 mama
 
Ik heb stuk plastic, hoeslaken, moltonbedzeiltje en dan nog een hoeslaken
Plastic GEB ik eerste paar nachten gemerkt nu niet meer
 
ik heb ook erge last van me bekken maar dan li ,
moet wel in beweging blijven maar af en toe rust nemen . Wat ik zeer weining tot niet doe .

Eind van de middag zeer pijnlijke voeten ook .
 
Hier nog een met pijnlijke bekken 's nachts, indalingsween en steken in mijn vagina, mijn lijf is flink in voorbereiding!

Ik had er nog niet aan gedacht, maar wel slim inderdaad nu ook alvast een zeiltje in bed te leggen uit het kraampakket, ik heb er wel een incontinentie- matrasbeschermer op liggen, had mijn man alvast bij de Aldi gekocht omdat de vorige keer mijn bevalling begon met het breken van de vliezen en dit zweet niet zo. (maar dat gebeurde toen ik 's nachts wakker werd en opstond om naar het toilet te gaan, mijn bed bleef dus droog)

Alvast veel slaapplezier straks in je nieuwe bed! En binnenkort kun je er lekker kroelen met dat kleintje, wat zal dat genieten zijn!
 
Ons nieuwe bed staat inmiddels lekker klaar om in geslapen te worden...
Heb mijn moeder gevraagt om een zeiltje te halen die kwam vannemiddag op visite en die was eerst het dorp even in dus haar even om boodschap naar de hema gestuurd...
Ze heeft zo'n waterdicht moltonzeiltje mee genomen die je met elastieken om het matras doet en daarom heen heb ik de matrasbeschermer dat moet genoeg zijn en anders zijn we wel goed verzekerd! haha...
Begint toch wel wat spannend te worden heb telkens steken van onder en drukkend gevoel heb het idee of is mijn buik ook iets aan het zakken... de kleine man moet alleen nog wel even zitten blijven want manlief is paar dagen voor zijn werk naar duitsland...

@ marieke bed zal idd heerlijk slapen hoop dat het ook wat beter gaat met rug en bekken en idd straks lekker knuffelen op bed als de kleine er is heerlijk!
 
Terug
Bovenaan