Rugpijn

Heb sinds zaterdag echt erge rugpijn. Lig nu met een kersen pitten zak op de bank. Tillen, traplopen ed doet zeer. T gaat ook omlaag langs mn heupen naar onder mn billen. Jullie nog tips? Vooral eind vd middag is het pijnlijk. Gelukkig kan ik morgen thuiswerken, maar als dit blijft zal ik toch minder moeten gaan werken:-(

Het lijkt op bekkenpijn. Ik zou een fysio met bekkenervaring bellen. En inderdaad veel rust nemen. Niet stofzuig bewegingen maken, niet tillen.
Succes.
Gr.

Ik heb de zelfde rugpijn!! loop er al ander halve week mee rond, heb er last van sinds een zware werkdag, en als ik dat dan aan me baas mail, krijg je als antwoord ik zie het als melding maar doe er niets mee!! voel me echt zo niet serieus genomen daar... de verloskundige heeft me ook geadvizeert een fysio te zoeken met bekkenervaring... ga vanmiddag na me werk maar eens zoeken op het internet waar er een zit

gewoon een fysio bellen.
zaterdag was het mij in de nek en schouder geschoten en gisteren gebelt kon nog die dag komen en vrijdagochtend weer ff.
ik moet zeggen het doet nu echt geen pijn meer maar het is gevoelig dus ben echt blij dat ik gewoon gebeld heb.

Terug
Bovenaan