Rugweeën???

Hoi Ukkie,

Jee, das moeilijk te beschrijven. Ik heb met mijn vorige bevalling rugweeen gehad. Ik voelde het alleen in mn rug en niks in mn buik, het begint met een zeurderig gevoel in de onderrug. Die daarna echt heel hevig wordt. Ik had steeds tegendruk nodig, tegen mn onderrug. Mijn vriend deed dat niet goed, dus wilde ik het zelf doen. Alleen bleek achteraf dat ik helemaal door mn huid ben heen gegaan, dus ik had 2 wondjes haha. Zo hard heb ik er tegen zitten drukken en vrijven.
Ik heb heel sterks het vermoeden dat ik nu weer rugweeen krijg. Aangezien mijn voorweeen ook in mn rug zitten. Dus ik heb nu een fles massage olie klaar staan, hihi.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar ja een pijn omschrijven is best wel moeilijk. Dat moet je toch zelf ervaren.

Groetjes, Rsi 40w1d

Weet je wat t is.......
Nu heb ik al 3 dagen steeds meer last van me rug. En echt steeds maar op 1 plek.
Rechts onderin.....t begint met een beetje zeuren....net of ik ongi moet worden maar na een tijdje wordt t heviger. Ik ga dan krom staan aan de tafel en me vriend masseert me daar dan. Dan zakt t kort daarna wel weer weg..........
Je gaat dan denken.......(vooral omdat t je eerste kleine is).....zou dit of niet????

liefs Ukkie
(34 weken + 3 dagen)

Zoals jij beschrijft lijkt het wel op rugweeen. Blijkbaar kun je tijdens de voorweeen al rugweeen hebben, ik vond het bij mij al zo raar. Maar inderdaad voel ik het nu net zoals jij. In eerste instantie zou je denken dat je ongi moet worden.
Hou het wel in de gaten, als je dit een tijdje  om de 5 min krijg, zou ik de vk bellen.
Zolang het nog onregelmatig is, zullen het voorweeen zijn.

Sterkte, Ris

Eej, Thanks weer voor je snelle reactie!
Tot nu toe blijven ze gelukkig onregelmatig.
Heb wel net weer 2x hevige kramp onderin gehad. Ga nu ook gewoon de tijd bij houden. T was net om 13.02 en om 13.44 uur. Me vriendje en ik hebben afgesproken dat als het evt straks zo blijft, dat we idd t ZH even gaan bellen.......

Liefs Ukkie

Terug
Bovenaan