rugweeën?

<p>Hoi Dames,</p><p>ik heb sinds vorige week af en toe last van ondraaglijke steken in het midden van mijn rug. miniaaml 1x per dag max 3x.</p><p>dit duurt niet langer dan 1 minuut. ik ben nu 29+4 weken zwanger.</p><p>zouden dit voorweeën kunnen zijn?</p><p>ik dacht zelf eerst aan blaasontsteking of misschien wel nierbekken ontsteking. maar na controle bij de huisarts blijkt het dit niet te zijn.</p><p>herkent iemand dit?</p><p>x</p>

Hoi, ik herken dit van mijn laatste zwangerschap, alleen had ik het maar een paar keer per dag, gedurende een paar dagen voordat ik beviel.. ik ben met 32+1 bevallen van een gezonde jongen. 
Ik was die week erg druk geweest en veel te weinig geslapen.. de vk gesproken en die had me aangeraden het rustiger aan te doen maar het was al gebeurd; het is nooit bewezen maar ik vermoed zelf dat ik door mijn oververmoeid te vroeg ben bevallen. 
Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. 
Bel anders even met je vk om het maar te bespreken. 

De verloskundige komt vandaag toevallig langs. Dus ga dit zeker met haar bespreken. 
Het te veel doen herken in wel.
Ik ben benieuwd wat ze zo zegt.
Dankje wel voor je berichtje!

Rugweeen zitten vooral in je onderrug en voelen als een hele heftige druk en niet zozeer als steken.
ik heb bij mijn 2e zwangerschap een beknelde zenuw gehad en afhankelijk hoe de baby lag en aan welke kant zij duwde had ik steken in mijn rug die doorliepen richting mijn bil. Dit heeft ischias. Google maar is en kijk of je het eventueel herkend.

wat heeft de verloskundige gezegd?

Terug
Bovenaan