Rugwee

Ik heb steeds een pijnsteek in mijn rug rechts ter hoogte van mijn bh bandje. Zou dat een rugwee kunnen zijn? Of zitten die veel lager? Ja sorry hoor, ik heb geen idee.

Ik heb zelf wel rugweeen, maar die zitten bij mij echt in mn onderrug ter hoogte van dat bot daar. Heb je het ook in je onderrug? Dan is die plek bij je bh bandje mss een uitstraling van de pijn in je onderrug?

Dat kan best ja. Je longen en andere organen zitten nu ook wel in de knel daar. Als je het niet vertrouwt, bel de vk!

Ik heb er ook regelmatig last van gehad, bij mij werd het bestempeld als maagzuur. Heb toen antagel gekregen, en dat werkte meestal goed. Nu heb ik er al een paar weken geen last meer van gelukkig. Hoop dat het snel over gaat want dat zijn echt vieze gemene steken.

Groetjes april-mama

ik dacht dat je rugweeen en been weeen alleen kreeg als je daadwerkelijk met de bevalling bezig ben???

mijn rugweeen (tijdens mn ontsluitingsweeen) zaten echt in mn onderrug, been weeeen kon ik vergelijken met een continu kramp in mn bovenbenen en buikweeen voelde als een behoorlijke samentrekking aan de zij en onderkant van mn buik.
jep, heb ze alle 3 gehad maar alleen tijdens mn ontsluitingsweeen en niet daarvoor.

denk eerlijk gezegd dat het geen weeen zijn want dat zit niet boven in je rug.

wel ff in de gaten houden. je longen zitten daar waar jij omschrijft. die worden ook weggedrukt door je dikke buik, waardoor dat steken kan geven en soms een benauwd gevoel. als je het niet vertrouwd, even je vk bellen.

liefs, do

Terug
Bovenaan