rugweeen

Hoihoi, ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest voor controle en alles was goed.Baby is ingedaald en al 'vast' met het hoofdje.Meestal gebeurt dit bij een tweede kindje toch tijdens de bevalling?
Nu heb ik sinds een uur een steeds terugkomend krampje in mijn rug, kunnen dat rugweeen zijn? Heb namelijk de hele zwangerschap nog geen seconde last van mijn rug gehad. Ook ben ik niks meer aangekomen, dus dat kan het volgens mij ook niet zijn. Kan iemand mij meer vertellen? Komen rugweeen ook regelmatig, net als gewone buikweeen?
Gisteravond rommelde het wat in mijn buik en had net bij de gynaecoloog nog geen ontsluiting.
En vind niks aan die warmte dit jaar, bah, wat een ellende. Bukken is bijna dodelijk!!

Groetjes van Miriam (35/2)
 
hallo miriam,als ik het zo lees heb je inderdaad rugweeen en zou ik de vk maar bellen want het is nog even te vroeg om te gaan bevallen .kan natuurlijk wel maar dan moet je wel in het ziekenhuis zijn .veel succes dec moeder.
 
kunnen voorweeen zijn, als het echte weeen zijn, is het te merken. Rugweeen zijn regelmatig en errrrg pijnlijk. al direct komen ze met behoorlijke pijnscheuten. Sterkte als het inderdaad al zover is, misschien inmiddels al verderop gegaan.

Gr
 
Bedankt voor de reacties, maar was loos alarm denk ik. Het is na een paar uur gestopt en heb het nu, een dag later, helemaal niet meer. Vroeg het me af, maar zit ook wel bij elk seintje te wachten, hihi. Is nog wel een beetje vroeg, maar mag geen weeen hebben i.v.m. mijn gescheurde baarmoeder en dan let je toch wat extra op.
Op naar het nieuwe 'alarm' zou ik maar zeggen...

Groetjes Miriam
 
Terug
Bovenaan