rugweeen?

hoi meiden,

misschien ben ik overbezorgt hoor maar ben nu 35w3dagen zwanger van de 1e en sinds maandag heb ik onderin me rug soort samenkrampen, zeer pijnlijk moet dan ook echt ff zitten staan of hangen. zo is t er om de 5 minuten en zo heb ik er s"middags geen last meer van. S"avonds was t er weer. ze ligt wel heel erg naar voren, volgens gyn draag ik t erg op me rug. moet vrijdag weer naar gyn. Het is er vooral bij inspanning. en ik heb geen honger meer, zelfs af en toe beetje misselijk.

Ik heb bij beide bevallingen rugweeen gehad en deze zijn echt niet fijn. De enige manier om deze op te vangen was vooraf hangen op iets (stoelleuning of aanrecht) en wiegen. Bij mij was het echt het begin van de bevalling en stopte het pas toen ik volledige ontsluiting had. Ik denk zelf dus niet dat het echt rugweeen zijn ,maar meer dat je last hebt van je rug.

Ik zou ook denken dat het oefenweeen zijn, helemaal niet zo gek aangezien je al 35 weken zwanger bent!

Ik zelf had het met mijn buik.. Heb vanaf week 36 heel veel oefenweeen gehad, en toen de bevalling begon, begon ik al gelijk met 3 cm.. Het is dus ergens goed voor!!

Terug
Bovenaan