Ruiken...

Ik wordt er nu al weer GEK van! Ik ruik echt ALLES!

Helemaal als je misselijk bent is dat geen pretje. Kon vanochtend eigenlijk alleen goed in de badkamer zijn, omdat ik daar 2 gewassen shirts had hangen en die geur me wel aan stond, maar de poepluier van mijn dochter, het ontbijt van mijn vriend en de verflucht van de geschilderde kast boven vond ik echt walgelijk!
In de auto rook ik rook. (Auto heeft donderdag een beurt gehad en de monteur is een roker...) en toen ik die muffe lucht van ons kantoor dat het hele weekeinde lekker 'onbewoond' is geweest.... BAH!

haha, ja ja lekker hoor :-D
Ik had het vorige week; zat naast een cliënt te eten die palingworst op brood had, nou ik was gelijk uitgegeten haha.
Wat wel weer erg lekker ruikt is de gel van mijn man, vind hij weer iets minder leuk! :-D

haha, ja ja lekker hoor :-D
Ik had het vorige week; zat naast een cliënt te eten die palingworst op brood had, nou ik was gelijk uitgegeten haha.
Wat wel weer erg lekker ruikt is de gel van mijn man, vind hij weer iets minder leuk! :-D

ik had het al voor dat ik een positive test in me handen had. Ik ruikte echt alles en nu nog. Een geur blijf ook in me neus hangen, vooral een ongenaame geur. Vorige week heb ik iemand in de winkel gesproken en die heeft volgens mij zo week niet gedoucht, ik ging echt kokhalzen en de mens bleef maar praten.........pfffff

Ik vond laatst mijn shampoo naar kleuterschoollijm ruiken. Stond niet met plezier onder de douche. Als ik naar mijn werk fiets ruik ik constant uitlaatgassen van de auto's (ik woon in de stad) en ik werk de hele dag in een keuken. Niet echt gunstig nee. Maar helemaal apart vind ik dat ik nu regelmatig misselijk van thee wordt. Hoe kan ik daar nou misselijk van worden!

Ik vond laatst mijn shampoo naar kleuterschoollijm ruiken. Stond niet met plezier onder de douche. Als ik naar mijn werk fiets ruik ik constant uitlaatgassen van de auto's (ik woon in de stad) en ik werk de hele dag in een keuken. Niet echt gunstig nee. Maar helemaal apart vind ik dat ik nu regelmatig misselijk van thee wordt. Hoe kan ik daar nou misselijk van worden!

Terug
Bovenaan