Ruim 10 dagen overtijd..en nu....ongesteld!!!

A

Anoniem

Guest
Nou zit al even op dit forum.Was 10 dagen overtijd en voelde me echt anders als anders...Wat vage pos. tests maar niet duidelijk genoeg.
Vandaag bloed laten prikken..........
en vanmiddag begon er een bloeding!!!
Nog nooit in mijn leven gehad zólang na mijn NOD dag.
Ben echt zo zwaar teleurgesteld...elke dag dat ik niet ongesteld werd,was juist steeds meer een positieve bevestiging van zal het dan toch...

Maar helaas mag het nog niet zo zijn.Dat je lichaam je zooooo in de maling kan nemen zeg echt ongelooflijk.

Daan ik las je verhaal meid en ik leef met je mee....
Go,hang in there en geniet van je verjaardag.

Liefs Ilona.....

hoi hoi

goh meid dat is baaaaalen.........

vooral als je zolang moet wachten.. dan krijg je toch steeds meer hoop....

nou verwen jezelf nu even lekker en je mag best vbalen..

liefs tobi

he tobi,

Bedankt voor je reactie,lief.
Pept dan toch weer even op....
Ga mezelf ook maar even verwennen,onthield me al het 1 en ander,want ja niks was zeker...
Nu wel....ook al is het niet wat ik had gehoopt.
Maar ja.

Thanks.
Ilona

Hoi

Ooooooooooh ik baal vreselijk met je mee want ik weet nu als geen ander hoe je je voelt. Elke dag ga je je zwangerder voelen. Lees mijn stukje maar 'overtijd en het voelt 'goed' .

Met 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden. En ik ben altijd stipt op tijd. Zucht meid, ons lichaam is een groot raadsel en dat zal altijd zo blijven helaas. Heel veel sterkte joh en ga iets leuks doen voor jezelf dat verdien je gewoon weer ff.

Liefs Costa

ik ken het, heb het 2 mnd geleden ook gehad was 6 dagen overtijd en had echt die zwangerschaps verschijnselen. mijn man en ik waren erg blij. maar helaas op de zaterdag avond werd ik ongesteld en had 2 dagen flink buikpijn . veel erger dan een normale menstruatie. toch maar contact met de huisarts gehad. hij dacht aan een vroegtijdige miskraam.
ook ik was erg teleurgesteld, heb 2 dagen lopen huilen. we oefenen er nu weer vrolijk oplos

he bah!!!

Dit hadden we niet verwacht!! Dit is echt balen!! Helemaal na die   vage streepjes. Mischien toch geen innesteling ofzo?? Heel veel sterkte in ieder geval.

liefs angel

He jammer Ilona's.
Had zo gehoopt dat jullie met me naar het augustusforum zouden gaan....
Ik hou jullie in de gaten hoor. Blijf net zolang stalken tot jullie zwanger zijn.

Kus,

TeHa.

Hey Ilona's
wat zullen jullie je klote voelen zeg, na 10 dagen. hou nog even in de gaten of de bloeding idd doorzet of niet, you never know.

veel sterkte,
Liefs,
Daan

PS bedankt voor je lieve berichtje aan mij gericht

Terug
Bovenaan