ruim 10 mnd en ze drinkt uit een pakje!

A

Anoniem

Guest
Ik moet even  opscheppen hoor. Mijn dochter is 10,5 mnd oud en ze drinkt sonds afgelopen weekend uit een pakje. We zijn er erg blij mee omdat ze eigenlijk niets dronk overdag. Met d'r fruit erbij, een fles 's morgens en een paar slokjes uit een gewone beker kwamen we net aan genoeg vocht.

Nu drinkt ze in ieder geval ook nog een half of heel pakje erbij overdag. Wij zijn echt helemaal blij.

Groet, Liesje

Hoi,

Ook mijn dochter drinkt niets. Toen ze 7 maanden was heb ik een beker met rietje gekocht. De simpele uitvoering van Prenatal. En hier dronk ze wel uit. Ook niet veel, maar beter iets dan niets. Misschien ook een idee, zeker voor onderweg?
Sinds kort hebben we Fruit Flirt van Roosvicee, daar is ze helemaal wild van.
Suuces ermee en fijn dat ze eindelijk uit iets wil drinken.

Hieronder een plaatje van de beker.

Liefs Reneke

Hoi liesje,

Wij hebben precies hetzelfde gehad met Yordi.
Die dronk later ook beter uit een pakje drinken.
Nu is het maar net hoe hij zijn bui heeft die dag. De ene keer drinkt hij uit een beker, dan een tuitbeker, dan een pakje.
Nou geweldig dat het drinken uit een pakje goed gaat meid.

Liefs marielle

heyhey

nathalia drinkt ook al uit een pakje sinds ze 7,5 maanden was.

ik drink best weinig, maar pakjes drinken gaan er bij mij wel in. nathalia wilde dat toen natuurlijk ook even proberen en mn pakje taxi was bijna leeg gedronken door haar hihihi

we hebben toen bij de prenatal zo'n pakjes houder gekocht. zodat ze er niet in kan knijpen.

ook hebben wij zo'n beker gekocht met een rietje eraan. daar krijgt ze dan der rose vice enzo in.

van een tuitbeker moet nathalia niet zo veel hebben.

ze heeft geen geduld om te blijven liggen, en het besef nog niet dat ze dan haar hand omhoog moet doen, zodat als je zit het er ook uit komt.

uit een echte beker drinken, doet ze ook erg goed.

ik heb gelukkig nooit t probleem gehad dat nathalia te weinig vocht binnen kreeg.

maar wel gelukkig voor jou, dat je kleintje nu wel genoeg vocht binnen krijgt!

liefs, do

Terug
Bovenaan