ruim 10 weken en ligt bloed verlies..

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie weet hier iets meer over. Mijn vk heb ik net gebeld maar die zei dat het niets hoefde te betekenen.   Ik heb vrijdag nog een echo gehad waarop alles goed was.   Maar toch maak ik me best zorgen.   Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.

Hallo Gerdientje,

Ik heb met ongeveer 6 weken lichtrose bloedverlies gehad. De dagen erna had ik steeds bruin bloedverlies (oud bloed). Ik was behoorlijk in paniek en heb ook direct de vk gebeld. Zij zei ook dat het niets hoefde te zijn. Ik moest het even aankijken. Het zou een ander verhaal worden als ik echt buikkrampen zou hebben en helderrood bloedverlies. Dit heb ik niet gehad. De vk heeft mij gelukkig wel naar een echocentrum gestuurd en daar bleek alles goed te zij, sterker nog...ik heb twee hartjes gehoord. Afgelopen week met 8 en halve week had ik het weer een beetje. Ik heb 22 april een afspraak bij de gynacoloog. Ik probeer mij niet zo druk te maken zolang het maar bij een beetje lichtrood bloed blijft. De vk heeft mij verzekerd dat als het een miskraam is, dat je dat echt merkt dmv buikkrampen en echt helderrood bloedverlies. Daar ga ik dan maar vanuit. Ik hoop je een beetje gerust gesteld te hebben. Als je gaat zoeken op internet blijkt het ook heel vaak voor te komen. Je baarmoeder is ook heel erg doorbloed nu. Dus zelfs gemeenschap kan bloed veroorzaken. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd,

Groetjes Peet
(lotgenootje)

Het verhaal hier boven klopt niet helemaal hoor ik heb namelijk 2 miskramen gehad zonder enige buikpijn of krampen!! en begon ook   met licht bloedverlies..maar dit is bij iedereen anders

succes

Hoi Gerdientje,

Ik zelf heb ook drie keer bloedverlies gehad in de eerste 12 weken.
Dacht  elke keren nu is het mis.
Maar ondertussen ben ik 16 weken zwanger.
Volgens mijn gyn komt het vaak voor.
Bvb door adertje die spring bij je baarmoedermond,door vrijen,wondje .
Als het echt mis gaat dan merk je het van zelf dan ga je steeds meer vloeien en stopt het niet tussendoor.
Nou hoop ik voor jouw dat het net als bij mij een klein bloedingtje is geweest en dat alles goed is met jouw en je kindje.

Sterkte steenbokje

Hoi Gerdientje,

ook ik heb 2 weken geleden een paar dagen   een beetje bloedverlies gehad.
Ik heb toen meteen de verloskundige gebeld en kon de volgende dag terecht voor een echo.
Gelukkig was alles in orde. De verloskundige zei tegen mij dat dit vaker kan voorkomen doordat een bloedvaatje is gesprongen bij de baarmoedermond of door een wondje. Er was dus niks aan d ehand. Na een paar dagen had ik ook geen bloed meer in mijn urine.
Ik hoop voor je dat bij jou ook alles in orde is en het maar een klein wondje is.4
Héél veel succes.

Groetjes Marielle

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 16:40:04'));

Het verhaal hier boven klopt niet helemaal hoor ik heb namelijk 2 miskramen gehad zonder enige buikpijn of krampen!! en begon ook   met licht bloedverlies..maar dit is bij iedereen anders

Hoelang was je zwanger dan?? Het kan tuurlijk wel zo zijn dat je nix heb gevoeld, maar dan ben je nog niet lang zwanger geweest iig.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 21:55:25'));

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 16:40:04'));

Hoelang was je zwanger dan?? Het kan tuurlijk wel zo zijn dat je nix heb gevoeld, maar dan ben je nog niet lang zwanger geweest iig.

Wil ik wel wat aan toevoegen. Ik heb een missed aborion gehad. Bij mij is het misgegaan met 9 weken en ik kwam er met 11 weken pas achter. Ik heb geen bloed verloren en niet 1 kramp gehad. Ben met 13 weken gecurreteerd. Was zelfs zo dat mijn buik gewoon groeide na die 9 weken.

Maar bij mijn 2e zwangerschap had ik met 11 weken en 5 dagen vreselijk veel en rood bloedverlies. Toen had ik geen kramp. Heb toen een echo gehad en mijn placenta lag onder en die was lek!!

gr linda

Hoi Gerdientje,

Ik heb bij mij eerste zwangerschap bij 9 weken gevloeid.
Mijn zoon is inmiddels 11!!

Ik hoop voor je dat het hier bij blijft, al zal het even duren voordat je de schrik kwijt bent.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan