ruim 12 weken, nog steeds zo moe!

Is het normaal dat ik nog steeds zo enorm moe ben? Ben nu bijna 13 weken zwanger van de tweede. Ik ben echt niet te genieten, ernstig lam en lig elke middag gewoon ook 3 uur op bed tijdens het slaapje van de 1e.  Ook is de misselijkheid deze week voor het eerst toegeslagen, ook vreemd leek mij.
Ben benieuwd of iemand dit herkent...
 
Ik ben nu 16w4d en nog steeds misselijk als ik moe ben. Naar bed, betekent dat dan!!!!!
Ook bij mij is de vermoeidheid er nog steeds. Ik heb ook nog een 2 jarige rondrennen, dat werkt natuurlijk ook mee. Probeer ook gezond te eten en Gravitamon te slikken. Eventuele tekorten worden dan aangevuld, waardoor je je misschien wat fitter voelt.
Succes!
Patricia
 
Hallo dames,

Ik heb het gehad tot aan 24 weken zwangerschap. Ik dacht toen dat er meer aan de hand was dan alleen "zwanger zijn". Maar inmiddels is het gelukkig zo goed als over. Ik kon helemaal niks. Geen eten maken, onze kinderen verzorgen, zelfs opstaan uit bed om terecht te komen op de bank was al teveel.

Het is heel erg vervelend. Ik kan jullie verder ook niet helpen maar alleen zeggen. Kop op het gaat weer over maar   het is meer dan vervelend!!!!

Sterkte groetjes Nova,
30+4 3e kindje
 
Hallo,


Ik ben nu 27 weken zwanger en nog steeds moe. Wel inmiddels iets minder dan tot een week of 4 geleden maar ik kan nog steeds niet zonder mijn middagslaapje. sommigen hebben dit de hele zwangerschap. Ik heb me er inmiddels bij neer gelegd. Gelukkig is het mijn eerste dus ik kan nog steeds gaan slapen wanneer ik wil.

ik wens jullie succes en ik hoop dat de vermoeidheid bij jullie wel overgaat.

groetjes Pauline
 
Hoi,

Ik ben ruim 16 weken zwanger en ben ook nog steeds zo moe, de verloskundige had gezegd dat ik er  maar aan toe moest geven maar ja ik heb een baan dus zo makkelijk is dat niet. Gelukkig lees ik dat meer vrouwen er last van hebben dat scheelt al weer, ik probeer regelmatig te slapen en tussendoor probeer ik ook nog wel eens een uurtje plat te gaan en daar knap ik dan wel wat van op maar het blijft idd erg vervelend. Ik was altijd een sportief en snel typje nu ben ik voor mijn doen een wrak maar we doen het voor het goede doel en het zal echt wel een keer over gaan (hoop ik). Groetjes en sterkte ermee!

Puk  
 
Hoi,

Ik ben nu ook bijna 13 weken en heb een kleintje van 1 jaar rondlopen. Ik herken die vermeoidheid precies en als het kan ga ik ook 's middags gelijk met Max naar bed. Het lijkt wel of het niet over gaat. Ook wat je schrijft over misselijkheid die nu pas komt....dat herken ik ook . Ik voelde me steeds wel wat minder tijdens en na het eten, maar nu word ik echt misselijk. Het zou dus best wel normaal kunnen zijn.
Sterkte ermee
Patricia (ook b, maar een andere dan die van de eerste reactie hihi)
 
Terug
Bovenaan