Ruim 12 weken zwanger en nog steeds misselijk

Hallo dames,

Ik ben nu 12.5 week zwanger en ben nog steeds misselijk :-( De ene dag erger dan de andere.....ik had tabletten van de dokter gekregen maar aangezien ik deze best een tijdje heb geslikt werken ook deze niet meer.......Vooral 's ochtends en 's avonds is het heel erg, iedere ochtend hang ik nog steeds boven het toilet. Wanneer zal de misselijkheid nou eens overgaan?

Liefs
 
Hay meisie,

Je bent net de drie maanden voorbij! Ik weet zeker dat je tegen of in de 4e maand kan zeggen: ik voel me beter!

Wat ontzettend rot zeg dat beroerd zijn............meid, vindt het heel naar voor je!

Rustig aan.....................liefs!

Het einde komt echt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik hoop dat het snel over is voor je.
Ik ben twee weken misselijk geweest en daarna niet maar nu bijna 10 weken begint het weer een beetje.


succes en hopelijk voel je snel super goed.
 
We kunen elkaar de hand schudden. Ben nu 12w1d en nog steeds kotsmisselijk. Inderdaad 's ochtends en 's avonds is het het ergste, ook al slik ik medicijnen van de ha. Ik merk wel dat het al iets beter gaat dan in het begin, maar het is nog steeds niet over. Afgelopen weekend heb ik het geprobeerd zonder medicijnen, dat ging 1 dag goed en daarna was het weer bal. Dus alsnog begonnen en nu gaat het weer redelijk. Maar het is gewoon heel erg vervelend dat je je zo misselijk voelt. Het belemmert je ook in je dagelijkse leven en genieten van het zwanger zijn wordt dan ook moeilijker. Hopelijk voor je wordt het met de week minder. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
 
He meis, ik weet dat het balen is! Dit is niet de roze wolk die je verwacht had. Bij mijn 2 meiden was ik 16 weken goed ziek, nu in vlagen misselijk, maar geef niet over. heel veel sterkte ermee!

liefs Kirsten
 
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Ik hoop ook dat het gauw beter wordt want dit is idd niet leuk...Je wilt zo graag optimaal genieten en geen zeurpiet zijn ;)

@ugly betty: vervelend meis dat jij ook nog steeds zo misselijk bent......Het bellemert je idd in je dagelijks leven en ik heb ook zoooo weinig energie...heb nergens zin in. Ik hoop voor ons beide dat het gauw over zal zijn, ik zal ook voor jou duimen!
p.s. wij schelen 2 dagen ;-)

Liefs
 
Hier nog een kotsmisselijke zwangere..;-)

Vooral in de avond het ergst, maar eigenlijk de hele dag door bezig om mijn misselijkheid tegen te eten...goed voor mijn gewicht..not...die emasefen tabletten heb ik ook...volgens mij ben ik daar inmiddels immuun voor geworden, doet niet veel meer...
Maar ik hoop dat het snel over is, voor jullie ook trouwens! Sterkte!
xx
 
Terug
Bovenaan