ruim 13 maanden...

Hej iedereen;

Soms zit je er een beetje doorheen;

Mn dochtertje is nu ruim 13 maanden, ze sliep eindelijk door na 8 maanden ongeveer, maar sinds paar weken wordt ze weer paar keer per nacht wakker..ze is ook weer ziek geweest enz enz...al met al betekent dat voor ons ook slapeloze nachten...en hoppah ik ook nog eens de griep...pfff... en de hele dag wil ze bij je zitten en aandacht...En eten gaat dan ook slecht...alleen melk en beetje pap, maar geen vast voedsel...

een superlieve schat is het, daar gaat het niet om, maar tis best een zware periode!
Herkenbaar voor jullie????

Meestal maakt ze een sprongetje (wanneer ze zo is), dus misschien loopt ze volgende week wel;-)

Liefs

Dat klinkt mij ook heel bekend! Er zijn hier al meer topics over geweest, kijk maar eens.
En volgens mij is het ook de "beruchte" 13-maanden sprong. Steyn heeft daar ook veel last van. Je wordt er inderdaad erg moe van en deze sprong duurt behoorlijk lang. Maar het zal wel overgaan. We moeten er doorheen.

Suc6.

Groetjes,
Mir

Ha,

Wij hebben ook een dochtertje van 13 maanden.
Het is een goede slaapster, behalve bij een sprong. Dan zijn er altidj wel nachten waarop ze zich laat horen. Nu kan ze 's avonds ook moeilijker in slaap komen. Ik hoor haar soms nog een hele tijd, terwijl ze normaal gesproken meteen vertrokken is.
Ook het eten gaat hier errug moeizaam.

Hopelijk is het snel voorbij, maar inderdaad, al veel hier gelezen over de beruchte 13-maanden sprong...

Terug
Bovenaan