Ruim 14 weken en geen buikje

Hi dames,

Zijn er meer dames die 14 weken in verwachting zijn en geen buikje hebben.
Ik zie foto's om me heen van zwangeren vrouwen die 11 of 12 weken zijn en echt al een buikje hebben..

Bij mijn eerste kindje begon je het pas te zien toen ik 18 weken zwanger was.
Nu ben ik bijna 16 weken en sinds gister zie je een kleine bolling! Eerst had ik alleen een buikje na het avondeten nu ook zonder eten. Het ziet er wel nog uit alsof ik wat meer vet heb dan een echt zwangerbuikje 

Ja hoor, bij zowel de eerste als tweede zwangerschap pas na 20 weken zichtbaar met kleding aan. Ik zou zeggen geniet er van, hij komt vanzelf!

Ik had bij mijn eerste zwangerschap pas een buikje met 24 weken. En daarna werd deze ook niet heel groot, ik had een bescheiden buikje. 
Geniet er nog even van ookal snap ik wel dat je er ook mee wil pronken en showen :) 

Ik kreeg pas een buikje met 22 weken zwangerschap en dan zelfs nog niet duidelijk. Een week voor mijn zoontje keizersnede gepland stond vroeg iemand in het ziekenhuis nog hoeveel maanden ik nog moest. Hele zwangerschap dus redelijk bescheiden buikje gehouden. Voordeel is dat het ook weer gauw is zoals vanouds (min of meer). 
Snap ook dat je het misschien wel wil showen. Maar geloof me, men gaat echt wel zien dat je zwanger bent!

Buikje komt vanzelf. Die gene die nu wel al een buikje hebben met 12 weken is niet vanwege de baby die het laat groeien maar de hormonen die de darmen op blazen? de baby is nog zo klein nu.
lekker van genieten straks gaat ie nog in de weg zitten?

Mijn collega's hadden tot 18 weken helemaal niet door dat ik zwanger was. Pas na 20 weken begon je een buikje te zien 

Terug
Bovenaan