Ruim 15 weken zwanger: nog steeds onwerkelijk

Herkennen jullie dit?
Iedereen weet het, op een paar buurtjes na.
Ik lees me suf en vind het geweldig.
Mijn vriend is dolblij.
Ik ben dolblij.
Vrienden en familie zijn blij.
We hebben de babykamer al min of meer ingericht.
Gisteren hebben we een kinderwagen gekocht.
Mijn borsten gaan vooruit, mijn buik vormt zich tot een mooi bolletje, maar....
Het blijft nog zo onwerkelijk voelen!!
Hoe zal het straks zijn, om ECHT moeder te worden?

heeel herkenbaar! ik vind het zo'n raar idee, ook nu bij de tweede weer.. wat zal daar in mijn buik groeien?? echt bizar he? ik had niet verwacht dat dat nu weer zo zou zijn, maar ik beleef het (gelukkig!!) alsof het de eerste keer is! en ik geniet er met volle teugen van!

Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik ben zo blij, maar toch dringt het nog niet goed door.
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en het blijft onwerkelijk.
Zelf dacht ik dat het door de eerdere miskramen kwam, dat ik nog niet echt durfde te hopen.
Maar gelukkig hebben meer mensen hetzelfde gevoel.

Het blijft onwerkelijk ook al heb je al kinderen, het is zo moeilijk voor te stellen hoe het is om nog een kindje erbij te hebben!! Dat besef je pas als ie er is, en dan nog denk je regelmatig, wauw dat is echt mijn kind!!!!

Het blijft onwerkelijk.Ik ben nu 17wk zwanger en blijf het onwerkelijk vinden dat er iets in mij leeft.
Zo mooi en bijzonder!!

Dit gevoel is er ook bij een tweede of volgend kindje. Dit is onze tweede, en ik kan het nog steeds niet geloven. Nog steeds als ik naar mijn dochter kijk, nu 26 maanden dan kan ik niet geloven dat ze in mijn buik heeft gezeten.

Ik ben ook voor de 2e keer zwanger en herken je gevoel hoor. Mijn zoontje vond ik heel speciaal, maar dit kindje voelt voor mij net zo speciaal.
Zelfs nu (ben ruim 15 weken) kan ik soms ook niet geloven dat er echt een 2e op komst is.
Had verwacht ook veel sneller een buik te krijgen, maar nee hoor kan nu nog in mijn eigen kleding.
Sommige spijkerbroeken zitten wel strakker, maar kan nog wel de knoop met gemak dicht doen 's morgens. 's avonds lekker los thuis.
Heb nu al 3 echo's gehad en blijf het zo'n wonder vinden wat er groeit.

Geniet heerlijk van deze tijd en dat besef gaat steeds meer komen hoor.

wat fijn om te lezen dat meer mensen dit voelen. Ik kan inmiddels mijn spijkerbroeken niet meer aan dus dat geeft aan dat er van alles gebeurd.
Op kerstavond heb ik de kleine voor het eerst gevoeld. Geweldig! Eerst dacht ik dat ik me vast vergiste,maar later voelde ik het nog een paar keer en ik weet het nu zeker. Erg leuk en vooral op kerstavond.

Terug
Bovenaan