Ruim 2 weken over tijd, maar negatieve test

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag, heeft iemand onderstaande situatie eerder gehad?

Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil, was toen snel zwanger, maar dit is helaas een miskraam geworden na 7 weken.
Nu heb ik telkens een cyclus van 31-33 dagen, vrij regelmatig dus. Heb nog nooit een menstruatie overgeslagen.
Ik had ongeveer met kerst ongesteld moeten worden, maar tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb al 3 testen gedaan, de laatste was 3 dagen geleden, maar ze zijn allemaal negatief. Ik ben nu dus precies 2 weken over tijd, maar testen blijven negatief.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet niet goed of ik gewoon moet afwachten, of testen blijven doen? En wanneer contact met huisarts opnemen? Ik vind het zo teleurstellend telkens als de test negatief is en kan ook niet verder gaan als ik niet ongesteld wordt. Is er een mogelijkheid dat ik toch zwanger ben?
 
In ieder geval de huisarts bellen en de situatie uitleggen. Zij kunnen in ieder geval een bloedproef bij je doen om te kijken of je zwanger bent of niet. 
Mocht dat niet het geval zijn kan dr huisarts je in ieder geval verder helpen. 
Hoe het lichaam HCG opbouwt is voor iedereen anders. 
Succes!!
 
Bedankt voor je reactie!
ik heb vandaag weer een test gedaan en die is positief! Mijn gevoel zat er dus toch niet naast gelukkig :)
Over 2 weken de eerste echo en afspraak bij de verloskundige, spannend!
 
Terug
Bovenaan