Ruim 2 weken overtijd, maar nog niks. Help!

Saar25

New member
Lieve allemaal,

Volgens de agenda had ik op 28 januari ongesteld moeten worden. Nou op die dag werd ik dus niet ongesteld. Vervolgens had ik op 3 februari beginnen buikkramp/borsten pijn zoals ik die normaal bij mijn ongesteldheid heb. Dus dacht wordt nu vast een dezer dagen ongesteld. Uiteindelijk dus toch niet ongesteld geworden. Had een test van de Kruidvat gedaan en die gaf negatief aan.

Nu heb ik al 2 weken onwijs veel last pijnlijke borsten, kan er soms niet eens meer normaal aan zitten. Eergisteren hierdoor ook een slapeloze nacht gehad. Misselijkheid komt en gaat, en vind opeens alles vies ruiken. Ben heel erg emotioneel, en voer soms om de meeste stomme dingen discussie met mijn man.

Nu heb ik gisteren maar een clearblue test gedaan, en ook die gaf wederom aan 'Niet zwanger'.

Heeft er iemand meegemaakt dat je dan toch zwanger bent, ondanks de negatieve testen?

Hoop dolgraag dat ik zwanger ben.



Liefsssss

Van mij



 
Hoi Saar25, ik  kan helaas niet echt antwoord  geven  op  je vraag.. Ik weet wel hoe jij je voelt zit een soort van in t zelfde schuitje. Ik ben vandaag  8 dagen overtijd en begrijp er niks van!? Net zoals jij ook negatieve testen... ik hoop ook echt zwanger te zijn. Ik ga morgen  langs de huisarts om bloed te laten prikken. Is dit misschien ook een idee voor jou? Ik  weet niet  of  het uitsluitsel geeft.. ik hoop dat je zwanger bent!
 
Terug
Bovenaan