ruim 35 weken zwanger en menstruatiepijn

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu ruim 35 weken zwanger en heb een aantal keren per dag krampen in mijn onderbuik en rug alsof ik ongesteld moet worden. Ik kan op internet en in boeken hier niks over vinden, maar ik vraag me wel af wat het is. De kleine ligt al helemaal ingedaald en het is een aanhoudende kramp die er een paar uur is en dan helemaal verdwijnt (dus niet om de paar minuten wel pijn en daar tussenin niet).
Ik ben benieuwd of iemand dit herkent en me kan zeggen wat het is.

Groetjes, Kiki
 
Ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij komt het doordat je baarmoeder groeit en hierdoor allemaal organen een beetje gepletterd worden. Of misschien is de kleine armpjes aan het strekken en voel je dat? Volgens mij is het niets om je zorgen over te maken, maar als je dat wel doet bel dan de huisarts ofzo iemand eventjes, die weet vast meer!
 
hallooo
ja ik ken het vreselijk is dat heb me vk gebeld want vorige week was het heeel erg dacht oooh jee het is zover maar wat blijkt voor weeen en indalings weeen dus moest me gen zorgen maken denk dat jij dat ook hebt verder succes met je zwangerschap en binnekort met je bevalling
 
hallo Kiki

een kennis van mij heeft dit ook en is 37 weken zwanger.De verloskundige heeft tegen haar gezegt dat dit voorbereidende weeen zijn.Dus een voorbereiding op de echte weeen.
 
Hoi Kiki,

Heel herkenbaar hoor. Ik ben inmiddels bevallen en had ook de laatste weken af en toe van die pijn. Hoort er gewoon bij volgens de vk. Maar vraag het voor de geruststelling nog maar even na. Dat kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik vond het wel heel apart: je denkt 9 maanden niet ongesteld! Lekker! Maar in de eerste maanden had ik ook steeds die krampen, aan het eind ook en na de bevalling nog 10 weken met vloeien. Je haalt het wel weer in. Hihi.
Sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes,
Daantje
 
Terug
Bovenaan