ruim 5 weken zwanger en stolsels...

Hallo allemaal,
vraagje, ik ben nu ruim 5 weken zwanger van mijn 3e kindje en heb nu al 3 keer nadat ik harde ontlasting had na het persen slijm met daarin een heel klein beetje oud bloed en vanmorgen was het een spikkeltje rood bloed.
verder nergens last van maar ik ben wel heel erg bang dat het mis gaat.
wie heeft hier ervaring mee?
heb dit nooit gehad bij m'n vorige zwangerschappen.

groetjes; Sannie.
 
HOIHOI

waarschijnlijk is er een adertje in je vagina of baarmoedermond geknapt. dat wil wel eens gebeuren tijdens de ontlasting of tijdens het vrijen. Dat komt door dat dat alles wat extra doorbloed is. als je niet heel veel bloed verliest en het niet veel en helder rood is zal ik me niet zo zorgen maken. vertrouw je het niet kun je altijd je verloskundige bellen

ik hoop dat je wat gerustgesteld bent!   groetjes silvia
 
Het kan ook zijn, dat je wat last hebt van aambeien door het persen en dan hoeft het bloed dus niet uit je vagina te komen.
Succes in ieder geval!! Groetjes, Yoeke
 
Hallo,

Ik heb in de 6 wk van mijn zwangerschap (ben nu 16 wk zwanger) vier dagen bloedverlies gehad. Het wisselde van donker bloed naar helder bloed de hoeveelheid viel wel mee mijn gynacoloog vertelde dat ze dit wel eens vaker zien en dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding is omdat ik verder ook geen pijn had. Wanneer er iets mis is krijg je meer pijn en wordt het bloedverlies steeds meer. Dus het kan goed zijn dat er bij jou ook sprake is van een innestelingsbloeding wanneer je het niet vertrouwt zou ik toch ff langs de verloskundige gaan als ik jou was die kan je daar meer duidelijkheid over geven.


Groetjes Janina
 
Hoi Meides,
Bedankt voor jullie reacties.
Had zondag een 4e test gedaan om te kijken of hij minder geworden was maar stom stom een ander merk dus dan weet je nog niks, vanmorgen weer diezelfde andere test gedaan en hij was nog steeds heel duidelijk ZWANGER dus er zal idd wel niks aan de hand zijn.
maar je schrikt wel heel erg!
Groetjes;Sannie.
 
Hoi hoi,

Ik ben nu 16,5 week zwanger en had afgelopen vrijdag ook wat bloed verloren, zaterdag naar de verloskundige geweest en alles was prima in orde. De Vk zij ook kan door dat alles beter door bloed is en gevoelig dat er een adertje springt. Kan zelfs al gebeuren als je te hard niest, maar ook met de ontlasting.

Geniet lekker van je zwangerschap en zal allemaal wel goed komen.

Gr Fruit Girl

 
Hallo,


Ik ben nu ruim 11 weken zwanger van mijn 2e kindje en van die 11 weken heb ik ruim 8 weken gevloeid..........(helder bloed, donker bloed, met en zonder stolsels, wat je maar kan verzinnen)  Volgens de huisarts en de gyneacoloog komt dat doordat mijn baarmoedermond erg gevoelig is en om het minste geringste gaat bloeden (denk aan
harde ontlasting, tillen, veel lichamelijke inspanning, bukken enzo, gemeenschap)
Ik ben dus ook best onzeker daarover en ik snap wel een beetje hoe je je voelt.
Maar tegen mij werdt elke keer gezegd dat zolang ik geen hevige krampen krijg er niks
aan de hand is. Ondertussen vertrouw ik daar dan ook maar op. Ik heb net weer een
echo gehad waar een kloppend hartje op te zien was  en verder zag mijn baarmoeder en placenta er ook gezond uit...
Volgens de "experts" (ha en gyn)  vloeit 20% van alle zwangere vrouwen  alleen vindt ik het best raar dat je er dan zo weinig over hoort.....

In ieder geval: maak je niet teveel zorgen als je geen hevige krampen hebt!




 
goedenavond ook hier hetzelfde wij zijn 4wkn en 5 dgn zwanger.
vanmorgen bloedverlies met stolsels. vk wil nog niets uitsluiten , mijn vriend blijft positief maar ik zelf stress! :( sorry voor de onsmakelijke foto. maar geeft wel duidelijk aan of ik me zorgen moet maken of niet
wat denken jullie
 
Terug
Bovenaan