Hoi allemaal,
Mijn dochterte is ruim 7 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding (zijn er nog meer moeders onder jullie die dit doen?).
Op de dagen dat ik werk, krijgt ze overdag afgekolfde melk uit een flesje, soms aangevuld met Nutrilon.
Dit is haar gewoonlijke schema:
Tussen 6 en 7 uur: borstvoeding
9 uur: fruithapje
11 uur: afgekolfde borstvoeding met 2,5 eetlepel Nutrix erdoor
15 uur: borstvoeding
18:30 uur borstvoeding
19:30 uur groentehapje
Op verzoek: tussen 22 en 23 uur borstvoeding
Is dit teveel denken jullie?
Ze slaapt van jongs af aan vrijwel iedere nacht goed door en is niet te dik. Wel zit ze boven de gemiddelde curves van het CB.
Ik hoor graag jullie tips. Welke voeding kan ik het beste als eerste laten vervallen? Ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen, dat ik het soms even niet meer weet..........
Bedankt alvast!
Groetjes, Susanne
Mijn dochterte is ruim 7 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding (zijn er nog meer moeders onder jullie die dit doen?).
Op de dagen dat ik werk, krijgt ze overdag afgekolfde melk uit een flesje, soms aangevuld met Nutrilon.
Dit is haar gewoonlijke schema:
Tussen 6 en 7 uur: borstvoeding
9 uur: fruithapje
11 uur: afgekolfde borstvoeding met 2,5 eetlepel Nutrix erdoor
15 uur: borstvoeding
18:30 uur borstvoeding
19:30 uur groentehapje
Op verzoek: tussen 22 en 23 uur borstvoeding
Is dit teveel denken jullie?
Ze slaapt van jongs af aan vrijwel iedere nacht goed door en is niet te dik. Wel zit ze boven de gemiddelde curves van het CB.
Ik hoor graag jullie tips. Welke voeding kan ik het beste als eerste laten vervallen? Ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen, dat ik het soms even niet meer weet..........
Bedankt alvast!
Groetjes, Susanne