ruim 7 weken en -4 kilo minder..

dag dames!

ik ben ongepland zwanger maar inmiddels wel een beetje bijgekomen van de schrik.
ben nu zo'n 3 weken misselijk en geef veel over. zo veel zelfs, dat ik alleen maar af val en regelmatig m'n bewustzijn verlies.

of ik nu elk kwartier heel weinig eet, door m'n misselijkheid heen eet, niks eet, alleen maar gezond eet, heel voorzichtig eet.. niks werkt.. ook gember of andere huis tuin en keuken middeltjes helpen niet.
vroeg of laat komt alles er weer uit. natuurlijk is er wel wat verteerd en ik krijg dan ook wel wat binnen, maar gemiddeld geef ik 4 keer per dag over en ik word er zó gek van.
word er echt een beetje moedeloos van..

huisarts had geen tips en vindt dat het er bij hoort.
iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

veel liefs x
en bedankt alvast!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar wat vervelend dat overgeven en wat naar de de huisarts zo reageerd. Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen voor advies. Zij snappen het vaak net wat beter en weten vaak wel iets wat je kan doen. 
Ik heb zelf geen ervaring met het vaak overgeven, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen. Hopen dat het snel over gaat en dat je kan gaan genieten!
 
Het klinkt alsof je echt extreme zwangerschapsmisselijkheid hebt. Er is wel medicatie tegen, en o.b.v. jouw verhaal zou je daar wel voor in aanmerking moeten komen. Want op deze manier nog (minstens) weken door is niet te doen en niet gezond. Ik zou het met je verloskundige bespreken, als je met je huisarts niet verder komt kan zij je verwijzen naar de gynaecoloog. De medicatie heeft wel als bijwerking dat je er wat suf/moe van kunt worden, maar geen schadelijke effecten voor je kindje. En van niet kunnen eten en drinken wordt je ook suf en moe. Sterkte!!
 
Hoi hoi, gefeliciteerd!! Ik zou direct morgen emasafene tabletten aanvragen bij de assistente vd huisarts/apotheek! Moet je maar eens op googelen kan geen kwaad voor je kindje
 
Terug
Bovenaan