Ruim 7 weken zwanger en nu al extra kilo's dat kan toch niet?

A

Anoniem

Guest
HELP! Ik ben net 7 weken zwanger en inmiddels al 4 kilo aangekomen!! Nu zit daar wel een ivf met veel hormonen bij in maar dan nog...dit is toch niet normaal. Zijn er mensen hier die dit herkennen???

x ing

hoi,

Het waren er dan bij mij wel geen 4, maar hier dan ook geen ivf, maar toen ik zwanger was van de 2e had ik ook zo'n beetje de eerste kilo eraan hangen toen de test net opgedroogd was .
Bij ons zat er tussen de eerste 2 ongeveer net zoveel als bij jullie straks en ik was na de oudste behoorlijk afgevallen doordat ik me niet goed voelde en die kilo's leken eenmaal zwanger hun weg weer heel snel terug te vinden op al de foute plekken zeg maar....

Overigens was op een gegeven moment de rek er wel een beetje uit en normaliseerde het wat. Kwam wel meer aan als bij de oudste (toen 10 en bij de 2e 18).

Nu ruim 16 weken zwanger van de 3e en zit nu net weer op de 0 lijn.... had dus eigelijk verwacht nu weer zo snel aan te komen, maar dat gebeurde dus niet.

Hoe voel je je verder? Is het al een beetje geland? Nog een kindje, een brusje voor Mette etc etc?

groetjes,
Marije

kan wel hoor ZEKER met hormonen die zetten zoiezo flink aan (tenminste als ik naar mijn kennis moest luisteren) zal wel stabiliseren als je gewoon gezond eet en blijf bewegen..

Hallo Inge,

Ik wist het niet zeker maar nu lees ik toch dat je weer opnieuw zwanger bent! gefeliciteerd. Ik heb jouw verhaal gevolgd met (ik geloof dat je dochter Mette heet) je zwangerschap van je tweeling.

Ik was toen zwanger van ons eerste kindje, zij had trisomie 9 en helaas niet buiten de baarmoeder levensvatbaar. Ik ben 4 januari jl. bevallen van mijn dochtertje Madée, is nu ook alweer 5 maanden. Ik wens je een fijne zwangerschap, hopelijk nu met geen complicaties en dat deze keer zorgeloos genieten voor je wordt.

liefs
talke

Hee wat super om te horen dat je een gezonde dochter op de wereld hebt gezet! Dat zal best een beladen zwangerschap zijn geweest.... Des te fijner dat de afloop goed is! Geniet er lekker van!

x ing

ik ben nu 8 weken en 2 dagen, en ik krijg steeds meer de vraag: het is niet lullig bedoelt maar ben je toevallig zwanger??     bij mij zie je dus ook duidelijk een dikkere buik, en dikkere tieten haha er zijn al zeker 4 mensen die niet wisten dat we bezig waren,diehebben gevraagd of ik zwanger ben, dus ahg ik geef aan die mensen dan maar eerlijk antwoord,ontkennen heeft niet veel zin meer,vooral niet nu ik ook vaak kots misselijk ben gedurende de dag.

x

Hoi Inge,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben nu in 23 weken in verwachting van onze 4e en ik herken je helemaal in je verhaal.
Bij alle zwangerschappen groeide ik vooral in het begin heel snel, maar dit stagneerde op een gegeven ogenblik. Was de vorig zwangerschap zelfs maar 6 kilo gegroeid, waarvan 4500 gram van onze zoon was!
Ik denk dat het toch ook wel te maken heeft met je darmen die vaak wat van slag zijn.
Ik kon/kan tenminste wel merken dat, nu die weer op regel zijn, ik ook minder snel groei.
Ach, het hoort er allemaal bij........

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan