Ruim vruchtwater

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Bij mij hebben ze ruim vruchtwater geconstateerd. Dit wordt mijn 3e kindje en het is 6 jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger was. Ik merk dat er zoveel nieuwe dingen bij zijn gekomen. Want ook mijn eerste 2 kinderen zaten in ruim vruchtwater en toen was er niets aan de hand. (Gezonde jongens en geen suiker)</p><p>Nu ben ik voor de zekerheid geprikt op parvo en cmv. Beide positief heb ik te horen gekregen. Kan betekenen dat ik dat jaren geleden heb gehad en er niets aan de hand is.  Ik heb namelijk tijdens mijn zwangerschap niets van de symptomen gehad. Toch ben ik er niet gerust over. </p><p>Zijn ee vrouwen die hier ervaring mee hebben? </p>

Heb er geen ervaring mee. Maar als je het eerder hebt gehad en de eerste onderzoeken geven niets aan zou ik me geen zorgen maken.. er komen steeds meer protocollen bij. Naar mijn idee gaan ze daar steeds verder in...  mss wel te ver maar dat is mijn persoonlijke mening ;-) 

Ik deel je mening hoot Ielse maar toch word je er bang van. Al deze extra onderzoeken waren er 6 jaar geleden niet. Op de echo was verder ook niks geks aan haar te zien. Groei is helemaal goed. Dubbel is het! Bedankt voor je reactie ?

Terug
Bovenaan