ruim week overtijd.. durf niet te testen!!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden,

Op 27 april jl. was mijn NOD, tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Heb sinds 2 weken last van krampjes in mijn onderbuik. Heb vorige week wel een test gedaan maar die was helaas negatief. In mijn omgeving is het geregeld voorgekomen dat er pas positief getest werd na een aantal weken maar reken er niet meer op...
Ik heb wel af en toe steken in mijn borst maar niet dat ze opgezet zijn (gelukkig niet want ben 1,64 en heb dd pfffff)

Om eerlijk te zeggen moet ik wel zeggen dat de lol van ben ik het nou wel of niet er nu wel een beetje van af is.. Ik ben hier veel te ongeduldig voor terwijl mijn man engelen geduld heeft hahahhhaha en overal waar ik kom is men zwanger!!!!

Heel veel sterkte en succes iedereen!!!

Liefs Jip

jemig ,over engelengeduld gesproken!

dat heb jij ook hoor!Ik had allang 5 testen er tegen aangegooid volgens mij.

Ben je regelmatig?Dan zou ik snel nog een keer testen hoor.Die onzekerheid is killing,man!

En anders maandag de huisarts even bellen voor een testje!Misschien zelfs een bloedtest,dan weet je het zeker.
meid ,wat vind ik het knap dat je je zo staande houdt,ik had het niet meer gehouden.

Die verschijnselen klinken toch ook positief!Op die grotere borsten na dan (help,waar moet dat naar toe?)

Laat je ons weten hoe het afloopt?

sterkte,ik duim voor je dat je snel wat meer duidelijkheid zult hebben.

groetejs Cindy

ja...... erg he!! ik ga er eigenlijk ook vanuit dat ik gewoon ongesteld word.. alleen ik wou dat ik het werd zodat we ons weer op de volgende ronde kunnen gaan concentreren...
en die engelengeduld heb ik van mijn man hoor.. hahhaahha

jammer dat hier geen chat forum is... zou wel wat makkelijker praten met elkaar...

kop op ,niet de hoop verliezen!

Een week over tijd is toch je eerste goede teken!

Ik kan niet beslissen over je portomonnee,maar ik zou toch zorgen dat ik een test in huis had dit weekend.
En als je nu eens positief zou testen op moederdag,dan kan je dag niet meer stuk!

Ben je bezig voor de eerste of heb je al kindjes?

Ikzelf ben in ronde 5,mijn NOD is 18 mei en ik heb 3 dochters van 9,7,en (volgende week)4 jaar.Wij zitten nu in de klusperiode want ik had vandaag een positieve ovulatietest.Dit vind ik overigens de minst vervelende periode van de maand.Die begint volgende week weer met de spannende 2 weken naar mijn NOD toe.
Ik vind die elke keer weer zo lang ,daarom vind ik het zo knap van je ,jij bent weer een week verder.

hee groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey,

Ik heb zelf nog geen kinderen.. ben 3,5 jaar stiefmoeder (ieeeh echt naar woord) van een lief mannentje van 4 jaar.. Mijn man kreeg zomaar een zoon ongevraag cadeau maar wij zijn beide dol op die klein hoor.. Ik kreeg laatst te horen dat ik maar in bed moest gaan liggen en de volgende dat zou er een broertje voor hem in mijn buik zitten.. Dit is pas onze tweede ronde dus we i kan er nog een hele poos tegenaan. Ben zelf net 23 dus mijn biologische klok tikt ook niet echt door.

Het is allemaal best dubbel, we willen dolgraag een kleintje en het past ook echt wel in onze levenstyle. Alleen als ik met andere mensen erover praat word iktoch vaak vreemd aangekeken. Wij kiezen er heel bewust voor om 1 kindje op te voeden
(we hebben die andere ook natuurlijk) en wij zijn best een luxe leven gewend en zoals je zelf misschien ook wel weet... ga maar een keer eendagje naar de efteling of wat dan ook..

Ook wil ik graag blijven werken.. wil heel graag moeder worden maar ook de persoon blijven wie ik ben.... kennis is 25 en heeft 3 kleintjes.. en is alleen maar bezig met die kids.. af en toe wordt ze helemala gek....

Ik weet ook wel dat iedereen het op zijn eigen manier doet.. maar toch krijg ik heel veel scheve gezichten....

dus jij hebt er al 2....

Hoi,

Ik kan na drie dagen al niet wachten, laat staan zolang als jij.

Ik hoop voor je dat de volgende test positief is. Kan me ook wel voorstellen dat de spanning wat minder wordt, maar geef de hoop niet op.

Ik zal voor je duimen!

Groetjes Cindy

Hoi Jip.

Een week overtijd zeg, en nog geen test gedaan.
Dat vind ik pas knap zeg. Hoe hou je het vol.

Laat je gauw weten als je weer een test gedaan hebt.
Ik ben reuze benieuwd naar de uitkomst.

Suc6 en hopelijk heb je snel goed nieuws.

Groetjes,
Linneke

he meis....jeetje spannend hoor, ik hoop het voor je...en een chat site voor wanabe moeders is wel leuk. misschien een idee maarja ik ben niet zo goed met computers..
he meis ik ga duimen voor je succes... natascha

Terug
Bovenaan