Ruimte onder Mutsy kinderwagen

Dag Mama's,

We willen een nieuwe kinderwagen kopen en vinden de Mutsy Urban Rider en 3 Rider erg leuk. Maar het mandje onder de wagen is heel plat. Het ziet ernaar uit dat je broden en appels daar niet in blijven liggen....
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi Jonna,

Ik heb de Mutsy Urban Rider, mooi ding en hij rijd super hoot, maar de boodschappenruimte in inderdaad minimaal! Voor de dagelijkse boodschappen is het net voldoende, maar de luiertas etc. kun je beter aan het stuur hangen!
Niet teveel op elkaar stapelen, want dan loop je kans dat je onderweg e.e.a. verliest, maar je wordt vanzelf handig in het verdelen van de boodschappen!
Succes met je beslissing of je de Mutsy kiest of niet!

Groetjes Nadia
 
Ik heb ook een mutsy en vind het wel mee vallen hoor. De luier tas zet op op het voeten plankje en ik heb een "boodschappen net" aan mijn "Stuur". Op de wagen zelf is de ruimte wat beperkt maar je wordt erg handig in het verdelen van je boodschappen.
Ik zou het geen reden vinden om hem niet te kopen ons bevalt tie perfect!


GROETJES LINDA
 
Hoi Linda,

Bedankt voor je tip om de luiertas op de voetenplank te zetten!!! Ik hing em altijd aan het stuur, maar daar loop ik dan zo tegen aan. Om het op de voetenplank te zetten is een goed idee!

Groetjes Nadia
 
Hoi Jonna,

Ja, de ruimte onder is wat klein. Zelf had ik (toen ik de bak er nog op had) een klein vouwkratje onder staan. Dat werkte perfect!!

Succes met je beslissing!!
Wij vinden het een superwagen!!

Groetjes Laura
 
Ik vind het ook een goeie wagen, maar voor mij is het wel goed dat er niet zoveel boodschappen onder passen, anders koop je de hele winkel leeg. Er past wel een pak melk en brood onder, moet je alleen wel hopen dat de weg naar huis niet te veel hobbelt anders valt alles er weer uit!!!!
 
De 2 moeders die ik ken met een Mutsy vinden de kinderwagenbak van onze wagen groot (x-adventure)in vergelijking met de Mutsy. Wij hebben daar nu mazzel mee, want ons zoontje is erg lang, 71 cm met 5 maanden en kan nog makkelijk liggen.
Je weet natuurlijk niet of jullie kindje ook lang zal zijn, maar ook de grootte van de ligbak is iets om goed op te letten.
 
Terug
Bovenaan