ruis babyfoon

hmimes

New member
maakt jullie babyfoon ook een ruisgeluid ?
Ik wordt daar gek van en man heeft bon weggegooid pfff . En in boekje staat niks erover .
Hij zegt dat het erbij hoort ??
Ik heb zelf op andere plekken de babyfoon gezet gelegd maar nog geruis ! ( merk allecto ).
Geruis komt en gaat .
 
Nee heb helemaal geen ruis. Heb de avent met camera, maar heb hem eigenlijk bijna niet meer aan. Als hij huilt hoor ik hem uiteindelijk toch wel.
 
hier is het zo dat als ze een klein beetje geluid maakt hij een soort 'aanslaat' en als ze dan weer stil is is het over. is het dat bij jou ook? wij hebben ook een alecto zonder cam. ik heb er geen last van, maar hier in huis is het zo'n lawaai met 2 jongens en vaak een cdspeler aan dat ik er toch niet zo'n erg in heb. als het stil is in huis hoor ik haar wel dus heb ik em niet aan.
 
nee daar heb ik geen last van Rajote maar , maar wel de ruis die constant er is . En af en toe weg gaat . Ik hoor het voornamelijk in de avond als ik eindelijk op de bank mag ploffen .

@Stess ik kan die instellen maar zo hoog vindt ik hem niet anders hoor ik niks .
 
Je kan het geluid instellen en de sensitiviteit. Als je de sensitiviteit hoog zet, dan zend hij continue uit, ook als je kleine niet echt geluidjes maakt. Wij hebben de sensitiviteit op 2 lampjes ofzo en het geluid net hoe het uitkomt. Je hebt toch ook de lampjes die gaan branden bij geluid??
 
Terug
Bovenaan