rumbonen...

Hoi!

Ik heb gisteren heerlijke rumbonen gekocht,ik heb er ook 3 gegeten,maar ineens dacht ik zou daar niet heel veel alcohol inzitten??
Ik heb ze los gekocht op een braderie dus kan het niet nakijken op de verpakking.
Weten jullie dit?Of is dit voornamelijk suiker met een heeel klein beetje alcohol?
Ik hoop het want heb ze nu geproefd en vind ze erg lekker..en mijn vriend lust ze niet.
Zou 3 per dag erg zijn??

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

alcohol wordt in het geheel afgeraden tijdens de zwangerschap. Ik zou me niet druk maken om de rumbonen die je al hebt gegeten, maar ik zou de rest niet opeten.

groetjes Mariska
40 + 1 dag

Hoi Mariska,

Ja,ik wist dat eigenlijk ook wel...maar was eigenwijs...
Ik laat de rest maar voor als er visite komt.
Ik heb nu al 32 weken kunnen volhouden zonder alcohol..dus die rumbonen wachten ook nog maar een aantal weken!!
dankjewel voor je reactie!

liefs,Swinnie...enne...succes....!!!!!!!!!

Meiden, meiden toch! Meestal wordt in snoepgoed de smaak van een alcoholische drank gebruikt en daarnaast vervliegt alcohol!!! Ooit dronken geworden van rumbonen?
Wel alcohol zit in producten die kort tevoren zijn bereid met alcohol, bijv nagerechten/taart of producten waarbij de drank ingekapseld wordt zoals bonbons met vloeibare alcohol.
Avondeten bereidt met alcohol mag ook, want door de verhitting vervliegt de alcohol meteen en alleen de smaak blijft achter in het gerecht.
Ivy

Hoi Ivy,

Oh..echt waar??jeetje wat voel ik mij nu dom...
Dus ik kan de rumbonen lekker opsnoepen...
Niet allemaal tegelijk natuurlijk..hahaha

dankjewel,voor je reactie!Swinnie

Terug
Bovenaan