Runderhamburger met ketchup en veel augurken!!!!!

A

Anoniem

Guest

Ja meiden....jullie lazen dat idd goed

We aten vanavond, aardappels met bloemkool en verse runderhamburgers.
Nu ben ik niet zo'n aardappel eter, dus had eerst lekkere verse bloemkool, daarna heb ik een runderhamburger gegeten, met veel augurken en ketchup erbij...

Het zijn nog net geen augurken met slagroom hahahaha
maar vond het wel een hele prestatie voor iemand die al anderhalve week, de longen uit haar lijf kotst (sorry).

Liefs Randy

hahahahahaha.... ik weet het niet,
heb deze week ergens mijn NOD, maar nog geen RD te bekennen.

Liefs Randy

Oeh meid, jij klinkt zwanger... of heel erg grieperig.
Heb je al een testje gedaan?

Liefs Marianne

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en dat het goed afloopt.... Dat heb je wel verdiend na alle ellende die ik gelezen heb hier op dit forum.

Toi toi toi en Good Luck

Ik heb geen griep, dat weet ik wel, want de misselijkheid zal dan de enige "griep"klacht zijn....

Ook heb ik  nog niet getest, doordat ik vorige maand een miskraam heb gehad, weet ik niet exact wanneer mijn NOD is.. maar door een controle bij de gyn weet ik dat mijn ei in de week van 30-4 en 6-5 is geweest en weet dus ook dat ergens deze week mijn NOD is.
Sowieso test ik niet eerder dan 1 juni als de RD wegblijven.

Liefs Randy

He Randy,

las in een ander berichtje dat je 13 april helaas een miskraam hebt gehad. Ik drie dagen eerder. Hoe weet je dan wanneer de NOD in aantocht is? Ik heb geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn deze maand.

quote: Shanaz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2007 22:30:12'));

He Randy,

las in een ander berichtje dat je 13 april helaas een miskraam hebt gehad. Ik drie dagen eerder. Hoe weet je dan wanneer de NOD in aantocht is? Ik heb geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn deze maand.

Sorry, had je berichtje niet helemaal tot het einde gelezen. Ik heb 2 dagen na de mk controle gehad bij de gynaecoloog. Niets bijzonders meer te zien toen.

Terug
Bovenaan