runderrookvlees

Mag ik eigenlijk runderrookvlees eten. Het is gerookt, dus niet rauw. Maar het is wel weer rood vlees, wie weet dit. Hoe zit het eigenlijk met koffie. Mag caffeinevrij wel, of gaat het gewoon om de koffie op zich. ZIJn er nog meer bijz. tips die je niet mag eten, die niet op het lijstje bij deze site staan.?
Ik ben nog erg ontwetend en 5
 
Hoi,
Runderrookvlees kan je beter beperken vanwege het zoutgehalte. Het is niet zo dat je het helemaal niet mag hebben maar probeer zoveel mogelijk zoute dingen te beperken.
De koffie hoef je niet te laten staan maar beperk het tot 4 koppen per dag. Tip: neem halfcaffeïne of caffeïnevrij.
Tip2: kijk op voedingswijzer.nl voor voeding en zwangerschap, daar staat een hele lijst met wat wel en niet verstandig is.
Sucses!!!
 
Je mag geen rood vlees eten daarmee bedoelen ze rood doordat het rauw is. Runderrrokvlees is niet rood doordat het rauw is (zoals rosbief, filet americain en osseworst) maar doordat dat de kleur van het vlees is.
In runderrrookvlees zit inderdaad teveel zout om gezond te zijn tijdens een zwangerschap, maar je hebt ook lichtgezouten en zelfs zoutloze runderrrookvlees. Heel gezond tijdens zwangerschap, want er zit veel ijzer in (in paardenrookvlees nog meer, maar dat is er volgens mij niet met weinig zout)
 
Terug
Bovenaan