rundvlees

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
nog even een vraagje over zelf voeding maken, ik heb gelezen dat je een stukje rundvlees op de groente en aardappelen kunt leggen en dat het dan ook gaar wordt.
Klopt dat wel??
En wat voor vlees mogen ze nog meer, Lynn is nu 7 maanden.
groetjes annelies

hoihoi

of het zo gaar wordt geen idee, nooit van gehoord. ik zou het toch liever bakken.

verder mogen ze ook kip (let er wel op dat het goed gaar is natuurlijk) en gehakt. meer heb ik eigenlijk nog niet aan vlees geprobeerd (ben zelf niet zo'n vlees fanaat hihi)
maar mijn kleine meid lust ook een stukje vis op z'n tijd. lekkere wit vis, maar ze heeft ook al een stukje gerookte makreel en een stukje haring geproefd. ze vond het eerst een beetje vreemd maar wel lekker. maar ja dan heb ik ook een echte lekkerbek thuis hoor. tot nu toe lust ze eigenlijk alles. het ene iets meer dan het ander maar ze zegt eigenlijk nergens nee tegen.

succes

als wij runderlapjes eten, snij ik er een stukje af, en bak (stoof) dat zonder kruiden, als het lekker mals ik, na een paar uur stoven, geef ik het zo in kleine stukjes en kan hij het zo wegkrijgen,
verder gebruik ik nog wel eens een mager hamlapje, en op gebakken zalm is mn kereltje helemaal gek.

ik probeer gewoon eens wat, zonder kruiden en zie wel of het wat word...
alst mislukt probeer ik de volgende keer wat anders, en als het lukt... ben ik blij.

liefs marina

Terug
Bovenaan